OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansia AB arbetar med Personlig assistans för funktionshindrade. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete oavsett det gäller valfrihet, ekonomi, juridisk hjälp, närhet, trygghet eller service. Vår målsättning är alltid densamma - Personlig assistans när den är som bäst. Assistansia grundades 2000. Vi är idag Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet. Huvudkontoret finns i Örebro. Då en av våra medarbetere kommer att gå vidare i organisationen söker vi en ersättare för hennes tjänst med känsla för service och ett brinnande intresse för att arbeta med människor. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare, och personliga assistenter. Dagliga arbetsmoment är rekrytering, inringning av vikarier, administration av ansökningar, avtal, fullmakter, samt allmänna kontorsgöromål. Arbetet kräver att du är van vid hög servicenivå och att du besitter en stor social kompetens. Du som söker skall ha en personaladministrativ utbildning eller motsvarande, alternativt erfarenhet från personaladministrativt arbete särskilt rekrytering. Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat med någon form av kundservice. Ett krav är att du är flerspråkig och behärskar Svenska, Arabiska och Kurdiska språket både i tal och skrift. Då urval sker löpande ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt. Vi tar andast emot ansökningar via nedanstående länk.