OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en person som kan axla Marias arbete på Qtym Telefoni under hennes mammaledighet.Det innebär helhetsansvar för försäljning av telefonitjänster, kundvård, personal samt teknik.Du är van att analysera marknaden, bedöma behov, besöka kunder, sälja in tjänster, lämna offerter, skriva avtal mm.Vid affär, som kan innebära endera telefonpassning, kundtjänst och/eller telemarketing, är det du som riggar jobben med telefonlistor, databashantering, samtalsmanus, till rapportering mm. Personalansvaret omfattar personal inom affärsområdet samt den personal som Qtym har uthyrd i olika receptioner och kundtjänster i länet.Det är meriterande om du är förtrogen med databashantering, administration av e-postkonton, programmering i CCS odyl.Som person är du målmedveten, proaktiv och kan arbeta självständigt.Qtym arbetar med att leverera den bästa lösningen för kunden varför du bör vara serviceinriktad med en förmåga att se såväl helheter som detaljer.Du har en hög energinivå, social kompetens samt förmåga att inspirera såväl dina kunder, dina medarbetare som dina kollegor inom andra affärsområden.Det är viktigt att du är kommunikativ i såväl tal som skrift på svenska och engelska.Du bör ha körkort.Erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Välkommen in med din ansökan snarast dock senast den 14 september.