Kundansvarig

Arbetsbeskrivning

Assistansia AB arbetar med Personlig assistans för funktionshindrade. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete oavsett det gäller valfrihet, ekonomi, juridisk hjälp, närhet, trygghet eller service. Vår målsättning är alltid densamma - Personlig assistans när den är som bäst. Assistansia grundades 2000. Vi är idag Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet. Huvudkontoret finns i Örebro. Då en av våra medarbetare kommer att vara föräldraledig, söker vi en vikarie för hennes tjänst med känsla för service och ett brinnande intresse för att arbete med människor. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare, och personliga assistenter. Dagliga arbetsmoment är rekrytering, in ringning av vikarier, administration av ansökningar, avtal, fullmakter, samt allmänna kontorsgöromål. Arbetat kräver att du är van vid hög servicenivå och att du bisitter en stor social kompetens. Du som söker skall ha en personaladministrativ utbildning eller motsvarande alternativt erfarenhet från personaladministrativt arbete särskilt rekrytering. Vi ser det som mertiterande om du tidigare har arbetat med någon form av kundservice. B körkort fodras. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Då urval sler löpande ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ASSISTANSIA AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 26 februari 2008
  • Ansök senast: 27 mars 2008

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010