OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Svenskalag.se i Norrköping arbetar vi med att förstå, hjälpa och utveckla idrottsföreningar i sin digitala vardag. Vi jobbar varje dag med ett mål i sikte: Vi ska vara Sveriges bästa och mest självklara digitala tjänst för Sveriges idrottsföreningar.
Senaste året har rekordmånga föreningar valt Svenskalag som sitt primära föreningssystem. För att möta efterfrågan letar vi nu efter dig som gillar suverän service, att bygga relationer och vill hjälpa till att utveckla svensk idrott och dess föreningar.
Du är, precis som vi, intresserad av idrott och har erfarenhet från föreningslivet, samt är en fena på service och att förstå kunders behov. Du är van att gå det extra steget för att ge kunderna en överraskande bra upplevelse.
Hos oss kommer du att:
Hjälpa kunder som hör av sig via mejl och telefon
Hålla digitala utbildningar med både nya och befintliga kunder
Informera kunder om nya funktioner och möjligheter
Utveckla och stärka relationen till våra kunder
Vi ser gärna att du som söker:
Älskar kundkontakt och god service
Har erfarenhet från föreningslivet och kunskap om idrottsföreningars vardag och förutsättningar
Är noggrann ut i fingerspetsarna
Är van att jobba med dator och vanliga program/webbtjänster
Har lätt att uttrycka dig i tal och skrift
Du är förmodligen i uppstarten av din och karriär och kommer kanske direkt från studier för att utvecklas vidare i arbetslivet.
Anställningsform: Heltid (först provanställning 6 mån)
Vi sitter i moderna lokaler i centrala Norrköping.
Skicka in ansökan idag!
Skicka personligt brev och CV till jobba@svenskalag.se.
Ange referens Ansökan Kundansvarig i din ansökan
Intervjuer sker löpande och tillsättning sker så fort vi hittar rätt kandidat.