Kundansvarig affärsutvecklare med kompetens inom psykiatri

Kundansvarig affärsutvecklare med kompetens inom psykiatri

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och utveckla ett av Sveriges ledande psykiatriförtag? Har du lätt för att se nya lösningar och sporras av att göra affärer där alla parter är vinnare? Gillar du frihet under ansvar och tydliga mål? Då kan Modigo vara arbetsplatsen för dig.
Nu söker vi en kundansvarig affärsutvecklare som ska utveckla långsiktiga samarbeten med nya och befintliga kunder bland regioner, vårdgivare, andra företag och organisationer, samt arbeta med vår försäljning inom offentlig upphandling. Vi söker dig som är kunnig inom försäljning och kundrelationer i vården och gärna har kompetens och erfarenhet från psykiatri.
Om Modigo
Modigo är en väletablerad vårdgivare och arbetsplats för psykologer, läkare och administrativa medarbetare på fyra orter i Sverige. Vi är specialister inom neuropsykiatri och arbetar inom psykiatrisk öppenvård med bland annat utredningar, behandling, rådgivning och föräldrastöd. Våra mottagningar finns i Stockholm, Göteborg, Lund och Sundsvall. Vi har avtal och gott samarbete med ett flertal regioner. Vi tar emot patienter från hela Sverige.
Hos Modigos systerföretag ADHD Care får patienter hjälp med medicinsk behandling av ADHD genom digital kontakt med specialistläkare och sjuksköterskor.
Om tjänsten
Modigos verksamhet utvecklas ständigt och nu söker vi en kundansvarig affärsutvecklare som ska arbeta med att utveckla nya kundrelationer och vårda befintliga kontakter. Arbetet består till stor del av aktivt uppsökande försäljningsarbete och relationsskapande med potentiella kunder, exempelvis skolor, privata vårdgivare, försäkringsbolag, företagshälsovård och regioner. Ditt fokus är att skapa långsiktiga samarbeten som är lönsamma och hållbara för såväl kund som Modigo.
Som affärsutvecklare blickar du också framåt, sonderar marknaden på nya möjligheter och identifierar tjänster som Modigo skulle kunna erbjuda framöver. Du presenterar dina tankar för vd och ledning. Det här är en ny tjänst inom Modigo och det finns stor möjlighet för den som tycker om att vara med från början.
I tjänsten ingår även att arbeta med offentliga upphandlingar, vilket är en stor del av försäljningsarbetet idag. Inom Modigo finns god kompetens på detta område i ledningen, som blir ditt bollplank och stöd.
Tjänsten är placerad i vår nya lokal i Läkarhuset Odenplan. Vi erbjuder stor flexibilitet att arbeta hemifrån samt att själv styra dina arbetstider.
Vem vi söker
Vi söker dig som har ett genuint intresse av och kunskap inom vård eller psykiatri. Det tror vi är nödvändigt för att kunna driva arbetet i linje med de höga kvalitetskrav och förväntningar som finns på vår verksamhet. Vi ser gärna att du har en vårdutbildning eller medicinsk utbildning och att du har arbetat några år inom vården, företagshälsa eller psykiatri och gärna med försäljning och kundkontakter inom någon av dessa branscher. Arbete med försäljning på bemanningsföretag inom vården är också meriterande.
Vidare har du erfarenhet av försäljning B2B, eller har arbetat med utåtriktat kundarbete i annan form. Har du även erfarenhet av offentlig upphandling så är det meriterande.
Du är kommunikativ, strukturerad och målinriktad. Vidare gillar du att skriva och är en duktig skribent med mycket goda kunskaper i svenska. Vi vet att mångfald berikar oss och ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.
För att trivas hos oss är det viktigt att du är:
- Självständig och strukturerad. Du lägger själv upp en plan och mål för ditt arbete, ser till att få jobbet gjort samtidigt som du tar hand om dig själv, till exempel genom tillräckligt med pauser.
- Trygg i din yrkesroll och kompetens. Du har hög kompetens inom såväl vårdområdet som försäljning, samtidigt som du drar nytta av kompetensen som finns till ditt förfogande på Modigo. Du trivs i ett läge där en ny tjänst ska etableras och där alla processer och arbetssätt inte redan är färdiga. Du kan bygga nätverk inom organisationen och har med dig en erfarenhet av att göra det.
- Flexibel och nyfiken. Du vill arbeta i en verksamhet som ständigt utvecklas. Du är lösningsorienterad och vill hitta upplägg som är värdeskapande för såväl patienter och kunder som Modigo.
Varför jobba på Modigo?
På Modigo arbetar du i en verksamhet med långsiktigt tänk och hög kvalitet. Vi har kollektivavtal, bra pensionslösningar och friskvårdsbidrag för dig som anställd. Här är några anledningar som våra anställda ofta framhåller med Modigo som arbetsgivare:
· Fokus på kvalitet och kompetens. På Modigo är det patientnära arbetet i fokus. Cheferna är psykologer med klinisk bakgrund. Du är omgiven av kompetenta kollegor och erbjuds kontinuerligt kompetenshöjande insatser och utbildningar.
· Flexibilitet för individuella behov. På Modigo utformar du ditt eget arbete och styr din tid. En annan viktig aspekt är att Modigo tar hänsyn till patienternas unika behov och önskemål.
· Framåtanda och högt i tak. Modigo är en prestigelös organisation som hela tiden utvecklas för patienternas och medarbetarnas bästa. Som kundansvarig affärsutvecklare är du en viktig person i dessa processer.
Frågor
Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår VD Cecilia Odelsparr på telefonnummer 073-4233771 eller cecilia.odelsparr@modigo.se. Var inte orolig om du inte får något svar från Cecilia under julen, hon återkommer så snart hon har möjlighet.
Ansökan
Urval sker löpande så skicka in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt, dock senast 31 januari.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADHD Care by Modigo Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2023
  • Ansök senast: 31 januari 2023

Postadress

Odengatan 69
Stockholm, 11322

Liknande jobb


Business Developer

Business Developer

31 oktober 2024

Business Development Associate

Business Development Associate

30 oktober 2024

30 oktober 2024