OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Bredablickgruppen levererar kvalitetslösningar inom förvaltning, projektledning samt facility services. Vi är ca 600 anställda som representerar Bredablick runt om i landet. Vi är en organisation utan glastak, där befordringar inte bestäms av ålder eller år i företaget utan av vad just du bidrar med. Vi kan ge dig en språngbräda till en häftig karriär och möjlighet att påverka på ett tidigt stadium om du ger oss ditt engagemang. Med en starkt tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö präglad av entreprenörsanda och driv. Samtliga medarbetare på alla nivåer i företaget har engagemang i att bidra till nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Ta nu chansen och följ med på vår spännande resa!
Om tjänsten
Som Kundansvarig Ekonom på Bredablick är du en nyckelperson för företaget och för våra framtida expansionsplaner. Du kommer att vara företagets ansikte utåt mot våra kunder och kommer i första hand att fungera som ekonomiansvarig och personlig rådgivare åt kunden. Du tilldelas en kundportfölj som du ska utveckla och förädla enligt Bredablickmodellen. Dina kunder är främst bostadsrättsföreningar.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
- Helhetsansvaret för 25-35 bostadsrättsföreningar
- Upprätta årsredovisning, budget och kvartalsrapporter till kunder
- Värdeskapande analys
- Deltagande på stämmor
Vi erbjuder
- Vi är en växande koncern och kan därmed erbjuda många spännande möjligheter, både idag men även desto fler framåt.
Vi söker dig som
- Har eftergymnasial examen inom ekonomi.
- Har minst 3 års erfarenhet från revisions- eller redovisningsbyrå eller från förvaltningsbranschen, alternativt att du har erfarenhet från en ekonomiavdelning där du arbetat med bokslut.
- Du är flytande i svenska i både tal och skrift.
Som person är du
- Noggrann - I ditt arbete med årsredovisningar och budget är det av största vikt att vara noggrann med alla detaljer.
- Självgående - Du har förmågan att självständigt planera, prioritera och strukturera ditt arbete
- Initiativtagande - Du ser vad som behöver göras, både för ditt egna arbete och för vår organisations utveckling
- Har en god samarbetsförmåga.
Övrig information
- Placering: Sveavägen 151, Stockholm
- Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
- Start: Enligt överenskommelse, önskvärt så snart som möjligt
Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.