OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansporten AB är ett företag som arbetar med hemtjänst, personlig assistans, ledsagning och avlösning. Vi värnar om kontinuitet och inflytande från kunden över sina insatser.
Vi söker just nu en kundansvarig till vår personliga assistans i Stockholms län.
Dina arbetsuppgifter kommer vara främst att schemalägga och bemanna enligt kundens behov och önskemål samt enligt beslut.
Utöver det är du ansvarig för rekrytering, introduktioner av ny personal, egenkontroller samt diverse kontorsuppgifter. Du kommer även ha kontakt med kunder, kommuner, anhöriga.
Vi arbetar i programmet Primass. Det är en stor merit om du har en god datorvana och om du har erfarenhet av detta verksamhetssystem eller liknande.
Vi vill också att du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter.
Utbildning:
Avslutad utbildning inom beteendevetenskap, HR, eller personaladministration med dokumenterad arbetsledarerfarenhet.
Krav: B körkort, då du måste ut på kundbesök med jämna mellanrum.
Flytande svenska språk både i tal och skrift är ett absolut krav. Dokumentationsvana.
Intervjuer sker 20 september på plats i Falun eventuellt via teams. Ansökan enbart via e-post, tjänsten tillsätts snarast.