OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Alma Assistans
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en välfungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokalkontor i Helsingborg, Göteborg, Jönköping, Växjö, Stockholm, Umeå och Gävle.
Om tjänsten
Vi är ett engagerat företag med helhetstänk som söker kundansvarig till vårt kontor i Göteborg.
Som kundansvarig hos oss får du möjlighet till ett självständigt arbete med mycket frihet under ansvar. Tillsammans med dina kunder och din personal formar du en individuellt anpassad och väl fungerande assistans.
På Alma är det högt i tak och kollegorna finns alltid nära till hands om du behöver ett bollplank, eller stöd i någon fråga. Vi är vana att jobba i ett högt tempo med stort ansvar, vi har nära till skratt och glömmer aldrig bort att måna om varandra.
Krav
- Kunskap inom LSS
- Minst ett par års ledarerfarenhet eller av en samordnande roll med personal/-bemanningsansvar
- B-körkort
Meriterande
- Tidigare erfarenhet av personlig assistans
Om dig
Vi söker dig som har kunskap inom LSS och har minst ett par år av ledarerfarenhet eller i annan samordnande roll med personal-/bemanningsansvar. Har du tidigare erfarenhet av personlig assistans så är det ett plus. B-körkort är ett krav eftersom du behöver kunna ta dig ut till våra kunder.
Som person är du självständig i ditt arbete och gillar att ta eget ansvar. Du har en god samarbetsförmåga och en stark känsla för service. För att lyckas i rollen är det även viktigt att du har ett lösningsfokuserat arbetssätt.
Om rekryteringsprocessen
Tjänsten är heltid tillsvidare med sex månaders provanställning.
Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Sista ansökningsdag är 15:e januari 2023.
Tillträde enligt överenskommelse.
Om du vill läsa mer om Alma Assistans, besök gärna www.almaassistans.se.