Kundansvarig HandlĂ€ggare till innovativt fintechbolag đŸ€–đŸ’Č

Arbetsbeskrivning

Nordfin Capital skapades för att lösa ineffektiva och utdragna fakturaprocesser som lÀnge varit ett faktum för branschen. De erbjuder istÀllet sina kunder femstjÀrnig service i sitt egna IT-system dÀr kunden i sin tur, alltid Àr i kontroll av sina egna kunder. Sedan starten i Sverige 2018 har företaget genom sina unika tekniska lösningar revolutionerat faktura- och reskontrahanteringen genom att bistÄ som en partner genom hela faktureringsflödet.

Som medarbetare pÄ Nordfin Capital ges du en fantastisk möjlighet att visa framfötterna och fÄ stor utvÀxling pÄ det du gör i en dynamisk arbetsmiljö.

Detta Àr en direktrekrytering, vilket innebÀr att rekryteringsprocessen sköts av Wrknest och du blir anstÀlld hos vÄr kund Nordfin Capital.

Om tjÀnsten
Nu söker vi en driven och kundorienterad person för rollen som Kundansvarig HandlÀggare till Nordfin Capital. Som Kundansvarig HandlÀggare kommer du att vara ansvarig för att bygga starka relationer med deras kunder. Du kommer att hantera kundernas förfrÄgningar samt se till att deras behov uppfylls pÄ bÀsta möjliga sÀtt.



Dina framtida arbetsuppgifter
Som huvudkontakt till bÄde nya och befintliga kunder via telefon och mail kommer du hantera kundernas förfrÄgningar, komma med lösningar och se till att deras behov uppfylls pÄ bÀsta möjliga sÀtt. Du arbetar med kundreskontran och bÄde implementerar och onboardar kunderna i Nordfins faktureringssystem. Arbetsuppgifterna Àr breda och du kommer Àven stötta andra avdelningar inom bolaget och i olika delar av faktureringsflödet.

Vi söker dig som Àr kundorienterad, ansvarstagande, serviceminded och problemlösande. Som person Àr du Àven noggrann och strukturerad, samt har lÀtt för att samarbeta med andra.

Vi söker dig som har

- NĂ„gra Ă„rs erfarenhet av kundreskontra eller factoring

- Flytande kunskaper i bÄde svenska och engelska, i tal och skrift

Vi ser det som meriterande

- Att ha erfarenhet av att ha jobbat inom fintech

- Att ha IT/systemvana

Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som Àr ansvarstagande, lösningsorienterad och serviceminded. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: OmgÄende eller med hÀnsyn till eventuell uppsÀgningstid

Plats: Stockholm, HumlegÄrden

Omfattning: Heltid

AnstÀllningsform: Tillsvidare med inledande provanstÀllning

Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest

PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄ www.wrknest.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2023
  • Ansök senast: 2 november 2023

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

HandlÀggare

HandlÀggare

20 december 2024