OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi en kundansvarig, med start omgående. Tjänsten är på heltid och är ett konsultuppdrag som varar året ut.
Sökord: kundansvarig, kundtjänst, kundservice
Mer om tjänsten
Syftet med rollen är att säkerställa en attraktiv boendemiljö. Ditt huvuduppdrag är att skapa en nära dialog och relation med våra kunder och våra samarbetspartners i syfte att utveckla en attraktiv stadsdel.
Vidare innebär rollen som kundansvarig:
• att arbeta i team med främst fastighetsvärdar och teamledare
• att samarbeta med reparatörer och övriga stöttande funktioner vilket även är viktigt för att uppnå mycket nöjda kunder
• att gemensamt och tillsammans med övriga organisationen ge service åt våra hyresgäster samt vårda och underhålla våra fastigheter
• ansvar för hög servicenivå och tillgänglig för att skapa trygghet och trivsel för kunden
• att utifrån våra kunders behov och önskemål delta i och driva utvecklingsprojekt
• att ta initiativ och arbeta med evenemang i området, hantera kundbeställningar och störningsärenden samt efter schema bemanna vår kundservice
• hantering av kontinuerliga kundundersökning och åtgärder kopplat till denna
• kontakter/samarbete med leverantörer och entreprenörer, att vara drivande i detta samarbete och ha kvalitets- och uppföljningsansvar är en självklarhet.
Din profil
För att arbeta som kundansvarig krävs det att du drivs av att arbeta i en bred roll med många kontaktytor och stort eget ansvar. Du behöver även ha ett serviceorienterat förhållningssätt med känsla för helhet och god social förmåga. Att arbeta för mycket nöjda kunder genom att bl.a. skapa attraktiva stadsdelar är en självklarhet för dig.
Vidare ser vi gärna att du är lösningsinriktad samt bra på att planera, prioritera och strukturera ditt arbete. Du behöver kunna vara självgående och drivande samtidigt som du är duktig på att samarbeta. Att ha en trygg och stabil personlighet som behåller lugnet även i tuffa situationer är viktigt i denna roll samt att du agerar ekonomiskt/affärsmässigt rörande t.ex. beställningar.
Krav för tjänsten:
• Erfarenhet av och intresse för att arbeta med människor och service
• Relevant eftergymnasial utbildning och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Goda administrativa kunskaper och van datoranvändare (gärna med erfarenhet av något kundstödsprogram)
• Ekonomisk förståelse
• Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och i skrift. Om du är flerspråkig är detta meriterande
• Körkort och tillgång till bil
Arbetstider för tjänsten är dagtid men kvälls- och helgarbete kan förekomma.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta anna.karlsson@dreamwork.se eller 042-17 66 05. Observera att vi tyvärr inte har möjlighet att hantera ansökningar via mail. Gör även vårt test på hemsidan.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09