OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundansvarig innesäljare i Malmö - Affärsområde: Transport & Fordon
Utvecklingen inom mobil kommunikation har gått väldigt snabbt de senaste åren och det blir allt svårare för kunden att hänga med i den tekniska utvecklingen. Det är precis där vi på Phone House kommer in i bilden. Som specialister på mobil kommunikation kan vi på ett enkelt, ärligt och oberoende sätt ge våra kunder goda råd om vad som passar just dem bäst. Vi kan lova dig en arbetsmiljö där vi värderar personligt engagemang, ett coachande ledarskap, stort teknikintresse – och att sätta kunden i centrum i allt vi gör.
Vi söker engagerade och drivna kundansvariga innesäljare till vårt företagscenter med fräscha kontorslokaler i centrala Malmö. Du som söker brinner för att göra affärer, vill överträffa förväntningar och har en naturlig drivkraft att ständigt utvecklas. Du ska se varje dag som en ny utmaning och stimuleras av att du själv påverkar ditt eget resultat. Är du den som överträffar dina mål och kundernas förväntningar? Då är detta en utmaning för dig!
Arbetet innebär att skapa affärer inom ditt definierade affärsområde som är företag inom transport & fordon sektorn och bygga upp din kundstock. Din uppgift är att sälja smarta mobila lösningar, med telefonen som arbetsredskap, till den svenska företagsmarknaden inom segmentet små och medelstora företag. Din uppgift är att se till att företagens kommunikationslösningar är anpassade för deras behov och därmed bidrar till att effektivisera bolagets verksamhet.
Du som söker:
Du har ett stort personligt engagemang och viljan att skapa framgång från första anställningsdagen. Du kanske har idrottat på elitnivå i någon form? Du ser möjligheter där andra ser problem, ett bakslag ser du som en del av lärandet och en del av din egen utveckling. Du har höga ambitioner med ditt arbete och att överprestera ser du som en naturlig del av ditt arbete. Du motiveras av uppsatta mål och lägger ner både tid och energi för att uppnå dessa. För dig är det även en självklarhet att ha stor kunskap om produkterna vi säljer samt om målgruppen du säljer till. Din uppgift är att på ett pedagogiskt sätt förklara hur tekniken kan användas i en företagares vardag.
Starkt meriterande är att du minst har ett års erfarenhet av försäljning, gärna B2B med telefonen som redskap. Erfarenhet från användning av CRM-system ses även det som meriterande.
Vi erbjuder:
En stimulerande och trivsam arbetsmiljö med högt tempo med stark affärskultur i Malmö.
Fast förskottsbetald månadslön enligt kollektivavtal och en prestationsbaserad del utan tak vilket ger mycket goda förtjänstmöjligheter för ett gott utfört arbete.
Utvecklingsmöjligheter både inom rollen och interna karriärvägar för rätt person.
Tätt samarbete med våra partners såsom Telia, Telenor, 3, Tele2, Samsung, Sony mm.
5 veckors betald semester.
Arbetstider mellan 08.00-17.00 mån – fre.
Det är individens förmåga att se möjligheter och lösningar som gör skillnaden. Vi är övertygade om att med dig i vårt team så kommer vi att växa ytterligare och bli ännu bättre på att guida och inspirera företagarna i Sverige till ett bättre mobilt liv. Hos oss representerar du Sveriges största oberoende återförsäljare och ett av de starkaste varumärkena i branschen. Vi ser vårt samarbete långsiktigt och vi ser att du fortsätter att utvecklas hos oss.
För ytterligare information om tjänsten, kontakta Kim Holmqvist på mail kim.holmqvist@phonehouse.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar per mail! Du söker tjänsten via ansökningsknappen nedan i denna annons. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Avdelningen
0046086154000
HR Avdelningen
HR Avdelningen
0046086154000