Kundansvarig inom digitala vårdtjänster

Kundansvarig inom digitala vårdtjänster

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundrelationer och har du en stark drivkraft att nå målen tillsammans med teamet? Vill du bidra till att effektivisera vården och patientresan? Har du ett lösningsorienterat förhållningssätt och förmågan att gå från ord till handling kommer du trivas hos oss.

OM TJÄNSTEN
Acceptus arbetar för att förenkla vardagen i vårdrelaterade verksamheter inom hälsa, vård och omsorg. Vi är en oberoende aktör med lång erfarenhet och specialistkompetens inom ett stort antal verksamhetsområden. Acceptus erbjudande av digitala vårdtjänster syftar till att ge vårdgivare möjligheten att optimera sin verksamhet och förbättra patientupplevelsen. Vi driver utveckling i nära samarbete med våra kunder och erbjuder såväl egenutvecklade tjänster som lösningar från samarbetspartners.

I rollen som kundansvarig hos Acceptus bearbetar du såväl befintliga som potentiella kunder huvudsakligen i Stockholm men även i andra delar av landet. Du kommer vara en del av kundteamet som bl.a. arbetar med försäljning, implementering, utbildning samt systemförvaltning av våra digitala vårdtjänster.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att vara en viktig del i Acceptus relation till kunderna och därmed vara med att bygga starka långsiktiga samarbeten. Här jobbar du främst med varma leads.

Ett axplock av dina arbetsuppgifter:


* Ta ansvar för din egen försäljning, från leads till stängd affär
* Kartlägga nya kunder och lämpliga kontaktpersoner, upparbeta relation och kartlägga behov
* Merförsäljning, utveckla befintliga kunders portfölj tillsammans med dina kollegor
* Komma med initiativ kring utveckling av säljprocessen och arbetssätt
* Bygga upp processer och strukturer
* Delta i kundforum, arrangerade kundmöten och hålla i kunddemonstrationer


VI SÖKER DIG SOM
Vi ser att du har hög social kompetens och god kommunikativ förmåga i kombination med en stark vilja att utveckla affärer. Du är van att jobba strukturerat för att säkerställa framdrift och har ett prestigelöst förhållningssätt till vad som behöver göras för att nå målet. Du har förmåga att identifiera kunder på ett analytiskt sätt och strukturerat hantera information för att segmentera marknaden. För att lyckas hos oss tror vi att du har:


* Eftergymnasial utbildning exempelvis någon säljutbildning eller motsvarande
* 1-2 års erfarenhet inom kundorienterat arbete eller försäljning
* God förståelse för vad digital transformation är
* God kommunikativ förmåga i både svenska och engelska
* Intresse för teknik eller digitala lösningar


Det är mycket meriterande om du har:


* Tidigare erfarenhet av tjänsteförsäljning
* Erfarenhet av andra digitala plattformar eller lösningar
* Någon form av vårdbakgrund
* Erfarenhet av TakeCare eller annat journalsystem.


#

Övrig information


* Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, med inledande provanställning
* Placering: Stockholm City


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Acceptus här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2022
  • Ansök senast: 19 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


14 oktober 2024