Kundansvarig inom personlig assistans!

Kundansvarig inom personlig assistans!

Arbetsbeskrivning

Björkö Assistans AB bedriver personlig assistans för kunder (brukare) med beslut från Försäkringskassan och kommunen. Vårt kontor ligger i Linköping. Vi finns främst i Östergötland. Björkö Assistans har för närvarande 30 brukare och ca 150 anställda.
Läs mer på www.bjorkoassistans.se.

Nu ökar vi efterfrågan på våra tjänster och därför söker vi nu en kundansvarig till en nyinrättad tjänst. I rollen som kundansvarig kommer du att arbeta med att planera, leda, samordna och kvalitetssäkra företagets arbete inom personlig assistans.
Organisatoriskt är du direkt underställd VD och ingår i företagets ledningsgrupp där du samverkar i syfte att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten. I och med din placering i organisationen kommer du att ha stora möjligheter att vara med och påverka företagets fortsatta utveckling.
Som kundansvarig är du en nyckelperson i verksamheten och driver ditt område mot företagets uppsatta vision och mål. Området kommer initialt omfatta ca. 10–15 brukare. Du kommer att arbeta med att vårda och utveckla relationerna med din personal, brukare och deras anhöriga, myndigheter och organisationer. Vidare kommer du ansvara för budget, dokumentation, schemaläggning, personalärenden, uppföljning och utveckling av kvalitetsarbetet i företaget, rekrytering och vakanslösning. Dessutom deltar du i arbetet med företagets försäljning och marknadsföring.
Om dig:
Du har någon form av akademisk utbildning med beteendevetenskaplig grund. Erfarenhet från branschen och en drivkraft att få vara med och påverka den egna rollen, men också verksamheten i sin helhet. Att uppnå resultat är viktigt och att det görs med människan i fokus är det viktigaste.
Att du har en erfarenhet av att arbeta med människor med funktionsvariation är meriterande. Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift och körkort är ett krav. Som person ser vi gärna att du har:
· Ett genuint intresse för människor.
· Förmåga att följa instruktioner och se möjligheter.
· Delar Björkö Assistans värderingar: Öppenhet, Nytänkande, Kundfokus och Glädje.
· Förmåga att skapa resultat (nöjda kunder, ekonomi och kvalitet).
· Förmåga att skapa tillväxt.
· Förmåga att introducera och entusiasmera medarbetare.
Tidigare chefserfarenhet är meriterande.
För mer information om tjänsten kontakta Hanna Weitman, tfn. 013-474 76 93 eller skicka din ansökan direkt till jobb@bjorkoassistans.se. Märk din ansökan med ”Kundansvarig”. Vi vill ha din ansökan senast den 31 juli.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Björkö Assistans AB Linköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2023
  • Ansök senast: 31 juli 2023

Postadress

Industrigatan 11
Linköping, 58277

Liknande jobb


22 november 2024

8 november 2024

20 november 2024