OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 5 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en Kundansvarig till deras IT-avdelning.
Uppdraget omfattar att hantera en kund och delta i/driva olika kundforum på olika nivåer, dels arbeta med ett antal förändringar i kostnadsfördelningsprinciper, tjänstestruktur, rapportering, samverkansforum och samverkanskultur.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- aktuell och flerårig erfarenhet som kundansvarig eller motsvarande roll inom IT-området
- mångårig god branschkunskap inom it, generellt och specifikt inom drift, infrastruktur och applikationsförvaltning
- en relevant eftergymnasial utbildning eller aktuell kompetens förvärvad på annat sätt som arbetsgivaren bedömer som relevant
- ha ledaregenskaper samt vara drivande och resultatinriktad
- ha god förmåga att kommunicera med människor på alla nivåer, ha relationsbyggande färdigheter och god samarbetsförmåga
- ha god kommunikationsförmåga och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift
- vara serviceinriktad och kunna agera förtroendeskapande och trovärdigt
- ha analytiskt och kritiskt tänkande - för att utvärdera och studera kundbehov och teamframsteg
- vara flexibel och öppen för förändring
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- arbetat med en ledande roll inom eller med myndigheter.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström