OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.
Ditt nya arbete:
Dina arbetsuppgifter som kundansvarig är i vår reception-/konferensanläggning. Där kommer du att ge förstklassig service till de besökare som kommer in samt för de kunder som bokat konferens. I arbetet ingår kontinuerlig tillsyn av konferensrum samt övrig service i samband med konferenser såsom bokning av catering och taxi. I receptionen ingår en växel. Du ansvarar även för att schemalägga och arbetsleda medarbetare samt utföra vissa administrativa arbetsuppgifter.
Din bakgrund:
Till denna tjänst söker vi dig som har ett naturligt sinne för service samt är utåtriktad, positiv och mycket professionell. Vi har höga krav på personliga egenskaper och vi ser att du tar ett personligt ansvar, har egen drivkraft, ser möjligheter samt är positiv till utveckling. För att lyckas i denna roll bör du också ha ledaregenskaper, vara lyhörd, noggrann och uppmärksam. Du ska ha lägst gymnasieutbildning och ha god datavana. Vidare så är mycket goda kunskap i engelska, god lokalkännedom samt erfarenhet av växel.
Skicka in din ansökan snarast, dock senast 2017-12-20
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354