OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
EDTS - European Drug Testing Service – Erbjuder kvalitetssäkrade drogtester, förebyggande utbildningar och arbete som ger stöd i att motverka alkohol- och drogmissbruk på arbetsplatser runt om i Norge och Sverige. Genom att utveckla policys och handlingsplaner, utbilda chefer och anställda samt genomföra en mängd olika typer av provtagningar på arbetsplatser bidrar de till att skapa en säkrare arbetsmiljö och en produktion utan störningar. Med 20 års erfarenhet kan EDTS bistå med projektledning som grundar sig på erfarenheter från fler än 300 uppstarter av nya drogtestprogram. Sedan februari 2016 tillhör EDTS Alere Inc som är ett amerikanskt globalt börsnoterat medicinteknikföretag som är ledande i världen på patientnära analyser.
Om tjänsten:
Du ingår i ett team på sex personer som ansvarar för kundrelation och support. Din primära uppgift är att supportera och koordinera arbetet med några av EDTS större kunder. Du hanterar många olika kontaktytor för att planera olika insatser och provtagningar hos kunden. Det är ett socialt yrke där du ofta talar i telefonen för att hjälpa dina kunder. Vidare följer du med på möten ute hos kund när du behöver vara behjälplig i olika projekt (beräknat till någon gång per månad). I teamet ställs stora krav på samarbete i allt från kundärenden till administration och ekonomi/fakturering. EDTS arbetar med lösningar som baserar sig på IT- och administrativa tjänster i kombination med laboratorieanalyser. Ditt arbete kommer därför att inkludera administration i diverse IT-system.
Möjligheter:
Du blir en del av ett framgångsrikt tillväxtbolag som gör stor samhällsnytta. Bolaget är relativt litet, vilket ger dig fördelarna av en mindre arbetsplats samtidigt som du blir en del av ett globalt börsnoterat bolag som är ledande i världen inom sin nisch. EDTS är en arbetsgivare som tillämpar ett situationsanpassat ledarskap och som förstår vikten av personalvård. De är noga med att värdesätta sina medarbetare och alla ses som viktiga kuggar i hjulet. I denna roll kommer du ha möjlighet till en långsiktig utveckling.
Kvalifikationer:
Vi söker dig med några års erfarenhet av kundkontakt, kundvård och administration. Vi tror att du precis som vi värnar om långsiktiga relationer. Du har tidigare arbetat i en roll som innefattar kundtjänst, support eller koordinering. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att hantera många olika uppgifter parallellt samt föra noggrann administration i olika system.
Meriterande är även erfarenhet av ekonomi, SAP, HR, Företagshälsovård eller försäljning.
I den här rekryteringen kommer vi även lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tror att du har följande personliga egenskaper:
- Du är en serviceinriktad och engagerad medarbetare
- Du har god kommunikativ och relationsskapande förmåga
- Du värdesätter noggrannhet och är strukturerad i ditt arbete
- Du har förmågan att vara ”spindeln i nätet” och trivs i en koordinerande och planerande roll
-Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga
Tillträde, omfattning och anställning: ?Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående. Du anställs initialt av Hero men målet är att rekryteras över av EDTS.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av Madelaine Roosmark på Hero på madelaine.roosmark@hero.se
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445