Kundansvarig Lönekonsult i Centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-17 flex & hybrid
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidare eller tidsbegränsad anställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Är du redo att ta ditt nästa steg i karriären? Här får du chansen att utveckla både dina kompetenser inom lön men även att vara en viktig och stor del i att driva ett mindre bolag framåt som är i en spännande expansionsfas.

Det är en fullservicebyrå inom ekonomi och juridik som hjälper kunder med allt från daglig bokföring och lönehantering till kvalificerad rådgivning inom bland annat skatterätt och arbetsrätt. Det är ett ambitiöst bolag med en inspirerande, inkluderande och energisk arbetsplats.

DIN ROLL:

Du kommer ha ett övergripande ansvar för dina kunder där du hjälper dem i deras lönehantering. Dina arbetsuppgifter kommer vara följande:

- Ansvara för flera olika löneprocesser för olika kunder, från ax till limpa.
- Starta upp nya kunder och sätta upp processer för dem.
- Vara kundansvarig och bollplank i lönefrågor.
- Använda bland annat lönesystemet Hogia.


VEM ÄR DU?

Som person trivs att äga dina processer och ser dig själv som en problemlösare som jobbar proaktivt. Du drivs både av att utveckla kundrelationen och affären framåt. Du är positiv, prestigelös och ambitiös. Du är en person som sätter kund i fokus och förstår att det är en central del i arbetet utöver att hantera olika löneprocesser.

Viktigt för tjänsten

- Du har jobbat som lönekonsult i några år.
- Du har jobbat med hela lönekedjan.
- Du har haft ansvar för flera olika kunder samtidigt.


VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Du kommer in i ett företag som växer och som vill framåt. Det finns stora utvecklingsmöjligheter att växa med företaget. De sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. De erbjuder flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvård och pension. Du får drivna och kompetenta kollegor och de brukar ha en hel del roliga aktiviter under årets gång.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2022
  • Ansök senast: 18 maj 2023

Liknande jobb


23 december 2024

Redovisningsekonom/Löneadministratör

Redovisningsekonom/Löneadministratör

20 december 2024

Erfaren Lönekonsult

Erfaren Lönekonsult

20 december 2024