Kundansvarig med chefs- och personalansvar inom personlig assistans i Malmö

Kundansvarig med chefs- och personalansvar inom personlig assistans i Malmö

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ny kundansvarig till vårt kontor i Malmö.

På Nordström assistans kommer du att arbeta med helheten kring våra kunders personliga assistans. Det innebär att du kommer att ha ansvar för såväl kunder som assistenter. Med din kunskap och med ett personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet för våra kunder och se till att våra assistenter känner arbetsglädje och stolthet i sin arbetssituation.

Kundansvariga på Nordström assistans arbetar med personalplanering (rekrytering och bemanning), arbetsrätt samt arbetsmiljö och budget- och resultatarbete inom ramen för LSS-lagstiftningen. Det innebär ett arbete med helheten kring våra kunders personliga assistans och ett ansvar för såväl kunder som assistenter. I tjänsten krävs såväl kunskap som engagemang för att skapa trygghet för våra kunder i deras vardag och för att våra assistenter ska känna arbetsglädje, stolthet och lugn i sin arbetssituation.

Våra Kundansvariga har akademisk examen eller erfarenheter som motsvarar en sådan. De brinner för att leda, organisera och vidareutveckla arbetsgrupper. Vidare är våra Kundansvariga en integral del av vår verksamhet och dess utveckling. De är personer som vågar fatta egna beslut, lära sig nya saker och vågar ta hjälp när det så behövs samt att prioritera. Kundansvariga besitter också ett tydligt kundfokus samt en stor dos social kompetens och servicekänsla.

I kontakten med samarbetspartners och myndigheter är Kundansvariga representanter för Nordström Assistans och ska som sådana verka för ett gott samarbete där vi strävar efter bästa möjliga utfall för våra kunder inom ramen för de regelverk som Nordström Assistans har att förhålla sig till.

Tjänsten är på heltid och är främst förlagd på kontorstid, men innefattar också en del resor och sena kvällar för att vi skall kunna ge våra kunder allra bästa service. Du kommer att ingå i ett team av flera kundansvariga på vårt Malmökontor men du samarbetar även över kontorsgränserna med kollegor över hela landet.

Övernattningar på annan ort förekommer. Tjänsten påbörjas som en provanställning i sex månader med start omgående. Individuell lönesättning. Kollektivavtal. För mer info, maila: david@nordstromassistans.se

Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro.

Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Malmö, Jönköping, Västervik och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team!

Kontaktpersoner på detta företaget

David Ronàld

Ann-Sofi Kinnvall
0859900930

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordström Assistans
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Besöksadress

Slussen, Stockholm
None

Postadress

Slussen
Stockholm, 11646

Liknande jobb


Enhetschef till Sjukvårdsapotek VGR SÄS

Enhetschef till Sjukvårdsapotek VGR SÄS

8 november 2024

Stationschef till Solna/Lidingö

Stationschef till Solna/Lidingö

25 november 2024