Kundansvarig med ekonomierfarenhet till Briljant

Kundansvarig med ekonomierfarenhet till Briljant

Arbetsbeskrivning

”Jag har jobbat hos Briljant sedan 2008 och jag trivs väldigt bra i rollen som kundansvarig.

Hos oss blir du en del av ett familjärt företag med en platt organisation, präglad av ett nära samarbete kollegorna emellan. Här är vi dessutom prestigelösa och vi uppskattar, och drar nytta av, varandras olikheter. Att vi också har väldigt roligt tillsammans är bara ett stort plus i kanten. Välkommen att bli en av oss!” - Solvår Weum, Senior Consultant, Briljant.

I takt med att allt fler företag upptäcker fördelarna med Briljants ekonomisystem, växer behovet av ytterligare en kundansvarig som kan bidra till företagets fortsatta utveckling. Som kundansvarig får du möjlighet att bygga starka, långsiktiga relationer och verkligen göra skillnad genom att hjälpa både nya och befintliga kunder att maximera värdet av systemet.

För Briljant handlar det inte bara om teknisk support; det handlar om att verkligen dyka ner i varje kunds unika behov och därigenom bidra till deras tillväxt och framgång.

Känner du att detta är en tjänst för passar dig? Då ser vi fram emot din ansökan!

Ditt framtida uppdrag

Som Kundansvarig får du en grundlig introduktion och utbildning i systemet, vilket ger dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll från start. Under din introduktion kommer du att lära dig bygga rapportbilder i systemet och anpassa det efter kundens specifika behov. Du får också möjligheten att delta i kundmöten tillsammans med erfarna kollegor, och när du har blivit mer bekväm i rollen kommer du att kunna ta ett större ansvar, till exempel genom att utbilda andra i systemet och sköta egna kundkonton. Din huvudsakliga uppgift blir att hjälpa kunder att anpassa systemet utifrån deras behov samt sköta proaktiva kunddialoger för att säkerställa en optimal användning och förståelse av systemet. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med övriga teammedlemmar, såsom support och utvecklare, för att skapa bästa möjliga kundupplevelse.

För att lyckas i denna roll ser vi att du har:

- Erfarenhet av arbete inom ekonomi och redovisning.
- Vana att kommunicera ekonomiska frågor och samverka med både interna och externa kontakter.
- Erfarenhet av att arbeta i flera olika ekonomisystem.
- En analytisk, strukturerad och lösningsorienterad inställning.
- Hög digital kompetens samt ett intresse och förståelse för system.
- Goda kunskaper i Excel.

Erfarenhet från en liknande roll, såsom projektledning, är meriterande. Det är också en fördel om du har varit involverad i implementering av ett nytt ekonomisystem.

Information och ansökan

I denna rekrytering har Briljant valt att samarbeta med AxÖ Consulting. Vid frågor om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Anneli Wallin:

- Anneli.wallin@axoconsulting.se
- 072-398 02 77

Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Urval sker löpande. Sista ansökningsdag 17 november 2024.

Varmt välkommen med din ansökan!

Observera att en bakgrundskontroll kan förekomma för slutkandidater. Bakgrundskontrollen syftar till att verifiera den sökandes arbets- och utbildningshistorik samt eventuella andra relevanta uppgifter. Denna praxis bidrar till att upprätthålla hög integritet och trovärdighet i vår rekryteringsprocess.

Vi är Briljant

Briljant Ekonomisystem är utvecklat i Sverige av personer med bakgrund från redovisning, revision, ekonomi och administration. Vi har varit verksamma sedan 1994 och systemet började säljas år 1995. Idag är vi 29 personer och omsätter cirka 35 miljoner kronor. Programmet används av företag inom många olika branscher som entreprenörer, fastighetsförvaltare, redovisningsbyråer, revisionsbyråer och tekniska konsulter. Idag sköter mer än 60 000 företag sin redovisning i Briljant.

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2024
  • Ansök senast: 17 november 2024

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


Ekonom

Ekonom

25 oktober 2024