OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundansvarig till Jiricom - med fokus på kundvård, merförsäljning och support
Vill du arbeta på en av Smålands mest spännande SaaS/IoT företag, och bli en del vårt fantastiska team på Jiricom?
Vi söker efter en driven, social och serviceinriktad person. Oavsett bakgrund och erfarenhet är ditt engagemang det viktigaste för oss.
Som kundansvarig hos oss får du mycket ansvar och varierande arbetsuppgifter. Du kommer bland annat arbeta med följande arbetsområden.
-Agera säljstöd till våra samarbetspartners och vårt säljteam.
-Hjälpa kunden komma igång efter slutförd affär.
-Merförsäljning av våra produkter och tjänster.
-Hantera supportfrågor.
-Utbilda kunder och samarbetspartners.
Du har erfarenhet av kundvård, försäljning och/eller support från tidigare anställningar. Följande egenskaper värdesätter vi högt hos dig som sökande att du är; självgående, kommunikativ, förtroendegivande, stresstålig, strukturerad och har lätt lära dig nya saker. Som kundansvarig krävs att du har en mycket god datavana samt teknikintresserad.
Som kundansvarig hos oss har du stora möjligheter att utvecklas som person och forma din egen framtid.
Ersättning: Vi erbjuder fastlön med bonus med möjlighet till personaloptioner
Omfattning: Heltid
Placering: Jiricoms huvudkontor i Jönköping.
Start: Omgående, rekryteringsarbetet sker löpande
Om Jiricom AB
Vi utvecklar och säljer marknadens smidigaste körjournal. Med hjälp av unika körjournal kan kunden spara mycket tid, öka lönsamheten och skapa medveten förare samt bidra till ett mer hållbart samhälle. Läs mer på www.jiricom.se