OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Carelli Assistans är ett familjeföretag som erbjuder personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Vi är det lite mindre assistansbolaget med ett stort personligt engagemang. Vi är verksamma över hela Sverige och anordnar personlig assistans under värdegrunden personlighet, trygghet och individen.
KUNDANSVARIG
Vi söker nu en Kundansvarig till vårt kontor i Hammarby Sjöstad. Som Kundansvarig har du ansvar för kundens personliga assistans, dess kvalité och genomförande. Du har även personal- och arbetsmiljöansvar för de personliga assistenter som arbetar i kundgrupperna. Våra kunder finns runt om i Sverige och våra vi prioriterar personliga möten. Du kommer i huvudsak arbeta med kunder i Stockholm, men vi ser även att du har möjlighet till några dagars resa med övernattning per månad.
Dina arbetsuppgifter och ansvar innefattar bla:
- Kundkontakter
- Säkerställande av assistansens genomförande utefter beslut, ledningssystem och kunds önskemål.
- Budgetansvar
- Personalansvar
- Rekrytering
- Arbetsmiljöansvar
Vi söker dig som söker är engagerad, noggrann, driven och kan hantera perioder av både hög och låg arbetsbelastning. Du är strukturerad och bra på administration. Genom stöd och vägledning får du dina medarbetare att växa. Du är serviceinriktad och förstår att det lilla extra ger ett stort mervärde hos kunden.
Du kommer självständigt ansvara för dina kunder med tillhörande personal. Det är inget krav med erfarenhet från personlig assistans, däremot har du antingen releveant högskoleutbildning eller förvärvat arbetslivserfarenhet från annan liknande tjänst. Körkort behörighet B är ett stort plus.
ANSÖKAN
Ansökan görs endast via extern webbplats (följ länk nedan). Ansökan på annat vis kommer tyvärr ej att accepteras. Sista ansökningsdag är 2020-07-31. Tillträde enligt överenskommelse under hösten 2020. Välkommen med din ansökan!