Kundansvarig personlig assistans

Kundansvarig personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Monument Assistans är ett assistansbolag för personer med funktionsvariationer som letar efter skräddarsydda lösningar och ett personligt bemötande. Vi utgår från kundens behov och önskemål. Därför har vi inga färdiga modeller för hur assistansen ska se ut. Det kommer vi fram till tillsammans med våra kunder. Vi vill att personlig assistans ska vara enkel och okomplicerad.
Våra medarbetare är nyckeln till att vi ska kunna utföra den bästa assistansen för våra kunder. Monument Assistans värdesätter därför din erfarenhet och kompetens och uppskattar dina synpunkter för att fortsätta att utveckla verksamheten.

För oss är det centralt att du som medarbetare både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Du ges därför möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Goda lönevillkor och ett nära ledarskap är två viktiga faktorer för att våra medarbetare ska trivas. Vi har också en generös friskvårdsersättning och andra förmåner. Monument Assistans strävar efter en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du även har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Hos oss får du möjligheten att växa!

Läs gärna mer om oss och om företaget på: www.monumentassistans.se

Om tjänsten:
 
Vi letar efter en person med stort servicetänk och driv som är beredd och vill ta ett stort ansvar med att hjälpa till att driva vår verksamhet inom personlig assistans. Vi räknar med att expandera vilket ger dig goda möjligheter att få ett utökat ansvarsområde allteftersom. 

Du arbetar i en arbetsledande roll där dina arbetsuppgifter varierar från dag till dag med fokus på att dina kunder och din personal är nöjda.
 
Du kommer att ha stort stöd från vårt huvudkontor i Lund men förväntas kunna agera och fatta många beslut på egen hand. Din placering är i Lund.
 
Du har stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation vilket ger dig stora möjligheter för personlig utveckling hos Monument Assistans. 
 
Det förekommer resor, ibland med övernattning, i tjänsten.

 
Om dig:
 
Tjänsten som kundansvarig på Monument Assistans ställer höga krav på dig som person och ger dig samtidigt stora möjligheter till utveckling och frihet. Du kommer att ha möjligheter att påverka din egen roll och ditt verksamhetsområde i hög grad. 
 
Du är van vid ett högt tempo och skräms inte av att ha ett stort ansvar. Vi vill att du har aktuell erfarenhet av personlig assistans i en arbetsledande roll. Du är väl förtrogen med såväl lagstiftning som operativ verksamhet. Du är strukturerad och noggrann i din administration av dina uppdrag.
 
Vi skräddarsyr alla våra uppdrag för våra kunder. Tillgänglighet, personligt bemötande och lyhördhet är viktiga begrepp i verksamheten. Vi värdesätter personliga egenskaper som lojalitet, ärlighet och ödmjukhet. Du har nära till skratt.
 
Ange i din ansökan vilka egenskaper och erfarenheter som du tar med dig in i företaget och hur de egenskaperna kan få oss att växa och bli ännu bättre än vad vi är idag. Har du redan idag ett fungerande nätverk är vi nyfikna på hur det ser ut.
 
 
Dina arbetsuppgifter:
 
Kundansvar
Personalansvar
Budgetansvar
Administration och rapportering
 
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
 
Ansökan görs endast externt via länken nedan. Vi tillämpar löpande rekrytering.
 
 
Läs gärna mer om oss och om företaget på: www.monumentassistans.se
 


Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Monument Assistans AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juli 2021
  • Ansök senast: 25 augusti 2021

Liknande jobb


Verksamhetschef till LSS-bostäder, Solna stad

Verksamhetschef till LSS-bostäder, Solna stad

25 november 2024

22 november 2024