OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi expanderar och söker nu ytterligare en kundansvarig till vårt kontor i Umeå. Gillar du utmaningar, kontaktskapande och en vardag som aldrig är den andra lik? Då kan du vara den vi söker!
Som sökande bör du ha relevant erfarenhet, vara lösningsorienterad och med glimten i ögat kunna ge ett bra bemötande mot både kunder och medarbetare. För att lyckas i rollen som kundansvarig ska du även vara självgående och ha god prioriteringsförmåga - kunskap om LSS lagstiftning och personlig assistans är ett stort plus.
Som kundansvarig är du ansvarig för ett antal arbetsgrupper och hela processen kring varje arbetsplats. Det innefattar schemaläggning, rekrytering, arbetsmiljöarbete - allt från stort till smått. Det kräver en ledare med bredd som förstår vikten av ett ledarskap bygger på relationer, kommunikation och förtroende. Du bör vara driven, serviceminded och gilla att jobba med samt coacha andra människor.
Dina arbetsuppgifter/ansvarsområden:
-Kundkontakter
-Säkerställande av assistansens genomförande utefter lagstiftning, ledningssystem och kunds önskemål.
-Budgetansvar
-Personalansvar
-Rekrytering
-Arbetsmiljöansvar
Som sökande bör du även ha en beteendevetenskaplig utbildning, eller liknande, på högskole- eller eftergymnasialnivå.
Har texten ovan fångat ditt intresse så är du välkommen med att skicka in din ansökan redan idag! Rekrytering sker fortlöpande och tillträde efter överenskommelse.
Trygg Assistans är det norrländska företaget med den stora kompetensen - vi finns lokalt nära dig och är aldrig längre bort än ett telefonsamtal. Vi bedriver personlig assistans i hela Norrland. Vår organisation är sammansvetsad vilket skapar en familjär atmosfär där vi lär känna dig och du lär känna oss. Vårt mål är inte att bli störst i världen, utan att bli bäst i din värld.