OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Annas Assistans är ett ungt och nydanande företag verksamt inom personlig assistans. Vi strävar alltid efter att ge både vår personal och våra kunder hög kvalitet och stort engagemang. Verksamheten är rikstäckande och bedrivs via lokalkontor runt om i landet. Läs mer om oss på www.annasassistans.se
Vi söker nu en ny kundansvarig till vårt huvudkontor i Stockholm. På huvudkontoret sitter en trevlig och ung personalgrupp med en bred erfarenhet inom assistans.
Som kundansvarig ansvarar du både för dina kunders utförda assistans samtidigt som du på ett positivt och engagerande sätt ska leda assistenter i olika uppdrag.
Arbetsuppgifterna innebär bl.a.:
- Personlig kontakt med både kunder och assistenter
- Rekrytering och utbildning av assistenter
- Kontakt med myndigheter och organisationer rörande assistans
- Kontinuerligt arbetsmiljöarbete samt uppföljning
- Kontinuerligt kvalitetsarbete samt uppföljning
Som kundansvarig ska du:
- ha erfarenhet och ett stort intresse av att arbeta inom personlig assistans
- vara utbildad socionom
- glad, trevlig och driven
Skicka oss ditt CV och ett personligt brev. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Annas Assistans.
Kontaktpersoner på detta företaget
Olof Lorentzon
0-0
Olof Lorentzon
0-0
Gustaf Lorentzon
Rafael Rafael
0-0
Anders W
0-0
Anders Wåhrberg
0-0
Rafael Flores
0-0
Rafael
0-0
Anders Wåhrberg
0-0
Henning -
0-0