Kundansvarig personlig assistans Göteborg, 75 %

Arbetsbeskrivning

OmsorgsCompagniet expanderar kraftigt och därför söker vi nu fler duktiga och engagerade medarbetare.

OM OMSORGSCOMPAGNIET
AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Jönköping, Huskvarna samt Falun.
OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, hemtjänst, avlösning, ledsagning, boendestöd, stödboende, serviceboende samt daglig verksamhet. Vi har i dagsläget ca 1000 duktiga medarbetare.
Besök gärna vår hemsida www.oc.se

ARBETSBESKRIVNING
Nu söker vi en kundansvarig till vårt kontor i Göteborg!
Som kundansvarig förvaltar du företagets relationer med handläggare, kunder och är delaktigt i uppstarten av nya kundärenden. Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten. Du tar ekonomiska beslut inom givna ramar, har delegerat arbetsmiljöansvar samt leder och fördelar det dagliga arbetet.
Tjänsten innefattar personalledning vilket innebär att koordinera medarbetarna och skapa deras arbetsschema. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. att leda personalmöten och upprätta goda relationer med sin personalgrupp. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att kundansvarige bl.a. hanterar personalens tidsrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering och följer upp att dokumentation genomförs.

DET VI SÖKER
Vi söker en medarbetare som är stresstålig och van vid att prioritera i sitt arbete. I det dagliga arbetet kan arbetsuppgifter inkomma med kort varsel. Exempelvis efter samtal med handläggare och kunder vilket kräver en organiserad och väl strukturerad kundansvarig som har för vana att göra adekvata prioriteringar. För att lyckas i rollen som kundansvarig bör Du vara lugn och ha ett långtidsperspektiv vid lösandet av brådskande arbetsuppgifter.
Tjänsten som kundansvarig kräver självständighet, ansvarstagande, samarbetsförmåga och flexibilitet. Kvalitet är en viktig del i arbetet och vi förutsätter att våra medarbetare arbetar med ambitionen att leverera det bästa möjliga och sätter kunden i fokus.

För att lyckas i tjänsten tror vi att du som söker har vana av administration, schemaläggning i AiAi eller motsvarande program samt har en god social förmåga.

MERITERANDE
-B-körkort.
-Tidigare erfarenhet av uppdrag som kundansvarig eller motsvarande.
-Erfarenhet av personalledning.
-Kunskap och erfarenhet av AiAi eller motsvarande program samt Hogia Personal.

HUR SKER REKRYTERINGEN
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet!
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum, inkom med din ansökan så fort som möjligt!

OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt.
Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/blankett-4423-enskild-person-belastningsregistret/

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundansvarig Lina Abbas
086495900
Verksamhetschef Åsa Svensson

Åsa Svensson

Verksamhetschef Thomas Carlssnon
0705383731
Hanna Pekar
086495900
Karin Valfridsson
036-2915512
Kundansvarig Anders Ragnarsson

Regionchef Pia Lindkvist
08-6495900
biträdande vc Åse Granell

Pirjo Orpana
08-6495900

Sammanfattning

Besöksadress

EDÖVÄGEN 2 BV
SALTSJÖ-BOO

Postadress

EDÖVÄGEN 2 BV
SALTSJÖ-BOO, 13230

Liknande jobb


7 januari 2025