OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Westra Wermlands Sparbank är en självständig sparbank med sju fullservicekontor i Arvika, Eda och Årjängs kommuner. Vår kontorstäthet gör det möjligt att erbjuda såväl personlig kontakt som digitala tjänster. Banken har en affärsvolym på ca 20 miljarder SEK och 115 medarbetare. Vår kundnöjdhet ligger i topp bland Sveriges banker enligt Svenskt Kvalitetsindex.
Vi söker en kundansvarig till vårt privatkontor i Arvika.
I rollen som kundansvarig kommer du att arbeta med rådgivning mot våra privatkunder.
Rådgivning och försäljningsarbete sker inom områdena spara, placera, låna, försäkring och pension.
Din roll är att genom egen initiativförmåga ta hand om och göra affärer med våra privatkunder. Aktivt bidra till att kunderna känner till och använder våra digitala lösningar. Du ska vara förtroendeingivande, serviceinriktad och ha lätt för att skapa och utveckla goda kundrelationer.
Vi söker dig som tycker om att ge en hög kvalitet i servicen till kunderna och har för ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra det bästa för kunderna och är nyfiken att lära dig nya saker. Viktigt är att du är en person som är pedagogisk, social och utåtriktad och som skapar förtroende i kundmötet. Du tar egna initiativ, har ett starkt driv och en förutsättning för att lyckas i rollen hos oss är att du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta med dina kollegor.
Meriterande om du har Swedsec-licens, bankerfarenhet och även ekonomisk utbildning
Frågor om tjänsten besvaras av:
Chef Privat, Ulrika Levin 0570-848 24, 073-825 45 16
Välkommen med din ansökan, personligt brev och CV senast 5 Maj 2017.
www.wwsparbank.se
För mer information om Westra Wermlands Sparbank se www.wwsparbank.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Levin
0570-848 24, 073-825 45 16