OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talenom Redovising AB är ett modernt redovisnings- och rådgivningsföretag. Vi har i över 30 år hjälpt tusentals företag och dess ägare med redovisning/lön samt företagsekonomisk och skatterelaterad rådgivning. Företagsledningen och flera av våra medarbetare är auktoriserade konsulter genom SRF. Idag sysselsätter verksamheten 35 personer. Moderbolaget TALENOM OYJ är ett av de ledande redovisningsföretagen i Finland med ca 700 anställda och som är börsnoterat på Helsingforsbörsen. Målsättningen för den svenska verksamheten är stark expansion genom aktivt försäljningsarbete. Mer information om företaget finns på www.talenom.se
Redo för nästa steg i karriären? Vad sägs om att jobba i ett modernt och växande företag som ligger i framkant när det gäller digitaliserad redovisning?
Som Kundansvarig Redovisningskonsult hos Talenom kommer du att ha ett övergripande ansvar för ett antal kunder samt ta hand om nya framtida kunder. Det kommer att handla alltmer om digitaliserad redovisning, så det gäller att du är intresserad av att hjälpa kunder modernisera och effektivisera sina redovisningsrutiner i den takt de önskar och förmår.
Vi söker dig som brinner för redovisning och är redo att utvecklas vidare. Vi ser gärna att du är en auktoriserad redovisningskonsult med kundansvar idag. Om inte så är du i alla fall van att sköta allt från ax till limpa för ett antal olika kunder samt klart motiverad att ta nya steg i karriären. Oavsett vilken bakgrund och vilka ambitioner du har så vill vi att du ska blomstra hos oss och vi kommer att supporta dig och ge dig utökat ansvar i takt med din utveckling, dina önskemål samt företagets behov.
Om du är en ambitiös person som vill göra skillnad så finns här stora utvecklingsmöjligheter och du kommer sannolikt att trivas mycket bra bland våra glada, positiva och kompetenta medarbetare som alla stöttar varandra på väg mot gemensamma mål.
Intresserad? Du är varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringskonsult Exelect AB. Berätta gärna i din CV eller personliga brev vad du har lyckats med i dina tidigare arbeten och även hur du vill utvecklas i framtiden. Ansökningar behandlas löpande så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. Kontaktperson hos Exelect är Anders Hanberg, 070-413 99 03.