OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundansvarig säljare
Stockholm
Är du en person som gillar högt tempo, stora kontaktytor och vill få möjligheten att jobba i ett expansivt bolag med fantastiska kollegor? I så fall ska du jobba hos oss!
Om företaget
Resultat är ett bemanningsföretag med inriktning på uthyrning och rekrytering av ekonomer. Vi är helt enkelt experter på ekonomer! Vi är ett bolag med höga ambitioner och snabb tillväxttakt. Våra kunder är både mindre och större bolag i Stockholm- och Göteborgsområdet. Nu söker vi en kundansvarig säljare till vårt kontor i Stockholm.
"I min roll är relationsbyggandet i fokus – etablera nya relationer, bibehålla samt bygga vidare på relationerna!
Jag får lära känna så otroligt mycket människor och företag där vi tillsammans skapar en långsiktig relation. Att vi ger människor jobb och hjälper företag att hitta sin nästa medarbetare som med största förhoppning kommer att trivas väldigt bra hos dem. Vi har även otroligt roligt på vägen! Resultat är en engagerad och lyhörd arbetsgivare som alltid strävar efter att bli ännu bättre."
- Schyler Kraft, kundansvarig
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig ett utmanande och intressant arbete som kundansvarig säljare i ett expansivt företag där stora möjligheter ges till personlig utveckling och påverkan, både på ditt egna arbete men också företaget i stort.
Som anställd hos oss erbjuder vi en flexibel arbetsplats, förtroendearbetstid, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag samt kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. Vi tillämpar fast + provisionsbaserad lön.
Glädje, Balans och Entreprenörsanda är något som starkt präglar vår vardag och är viktiga värderingar för oss.
Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig säljare hos oss ansvarar du för din egen kundstock och budget samt bedriver ditt försäljningsarbete självständigt. Det gäller både gällande nyförsäljning samt bearbetning och vård av befintliga kunder. Tillsammans med en konsultansvarig kollega ansvarar du för att hjälpa våra kunder med rekrytering och bemanning till deras ekonomiavdelning.
Vidare är du kundens kontaktperson och har avstämningsmöten med både personal och kunder före, under och efter uppdragens gång.
Vår ambition är att vara det mest personliga och engagerade bemanningsföretaget på marknaden.
"Resultat värnar om att ha en transparent och platt organisation där alla medarbetare ska se det som en självklarhet att komma med idéer och vara en stor bidragande del i resan framåt. Som chef strävar jag efter att vara närvarande och lyhörd för vad varje enskild person behöver.
Vi har kommit långt med digitalisering, arbetar i en hybridlösning med både fysisk närvaro på kontoret och distansarbete vilket har skapat en bra balans mellan arbete- och privatliv för våra medarbetare."
- Sara Rousu, försäljnings- och leveranschef
Din profil
Vi söker dig som vill vara med på en fantastiskt rolig resa där vi tillsammans bygger ett framgångsrikt företag. Du har en vilja att ta dig an utmaningar och är mån att nå dina mål.
Du har tidigare erfarenhet av försäljning (B2B)
Du är en relationsskapare ut i fingerspetsarna och finner det enkelt att kommunicera med människor oavsett kompetensnivå
Du trivs i en miljö där det är högt i tak, stor frihet under lika stort ansvar och raka puckar
Du hanterar svenska flytande i både tal och skrift
Känner du igen dig i ovanstående beskrivning är du välkommen med din ansökan så fort som möjligt, urval göra löpande.
Kontakt och ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Marie Gummerus, 08-514 816 42 och Jennie Fröjd 013-991 53 80.
Välkommen med din ansökan!
För mer information om oss, titta gärna in på vårhemsida www.resultatab.se och följ oss på Instagram www.instagram.com/resultatab.