OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälp Hemma är ett snabbt växande företag med många utvecklingsmöjligheter.Företagets fokus har alltid varit att skapa bättre förutsättningar för människor både inom deras yrkesliv och privat.I Stockholm har vi drygt 50 medarbetare som dagligen hjälper familjer med deras hushållsarbeten.Hjälp Hemma söker en kundansvarig med plats på vårt kontor i Stockholm.Du kommer att ingå i ett team som präglas av engagerade och professionella medarbetare.Vi är samtidigt också ett glatt gäng som alltid ställer upp för varandra och som har roligt tillsammans.Arbetsuppgifterna består bl.a. av: - Kundbesök - Bokning av kundbesök från redan gjorda intresseanmälningar - Registreringar - Ansvara att kunderna startas enligt önskemål Kvalifikationer Ett krav är att du kan uttrycka dig obehindrat i tal och skrift på svenska och har erfarenhet av service/försäljning.I rollen som kundansvarig är din personliga drivkraft och engagemang viktigt.Vi tror också att du är en person som har lätt att skapa förtroende och kontakt.Det är en fördel om du har bra lokalkännedom i Stockholms området.