OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du rätt känsla för service? Brinner du för kvalitet? Är en utåtriktad person med hög social kompetens som gillar att arbeta i team med mycket frihet & ansvar? Då kan tjänsten som kundansvarig servicekonsulent på CoffeeLounge vara rätt tjänst för dig!
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Som kundansvarig servicekonsulent hos CoffeeLounge träffar du våra kunder dagligen och i dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
Fylla på kaffemaskiner och dess produkter runt omkring
Leverera varor
Utföra smakinställningar och justeringar för att säkerställa att kunden har en kvalitetssäkrad kopp kaffe
Reparation
Felsökning
Lagerhantering
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som verkligen vill vara med i ett företag på frammarsch.
Din vardag kommer till största delen bestå av kundkontakt, vi ser därför att detta är något du brinner för. Vi ser att du som person är flexibel, tar egna initiativ och har rätt känsla för service och kundnöjdhet. För att lyckas i rollen som kundansvarig servicekonsulent hos CoffeeLounge krävs vidare:
Social kompetens samt att du gärna har erfarenhet av servicebranschen tidigare.
Genomförd gymnasieutbildning är ett krav.
Behärskar både det svenska och engelska språket väl.
Körkort B
Välkommen att skicka in cv och personligt brev till glen@coffeelounge.se