OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avis Budget Group Sweden letar efter vår nya medarbetare. Du kommer att arbeta som Telefonförsäljare och tillhöra försäljningsavdelningen. Vi söker dig som älskar försäljning och brinner för att leverera en hög servicenivå och kundnöjdhet. Telefonen är ditt huvudverktyg så du får inte vara rädd för att lyfta luren och prata med våra kunder.
Rollen innebär bl.a.:
Själv ha hand om och utveckla en kundportfölj bestående av SME-företag
Nå uppsatta säljmål, bidra med rapporter på utfall
Ta hand om inkommande leads och förvandla dem till nya kundkonton.
Ringa kalla samtal till potentiella kunder
Vi vill att du har:
Tidigare erfarenhet av telefonförsäljning inom tjänstesektorn
Flytande Svenska I tal och skrift samt goda kunskaper i Engelska
Erfarenhet av att arbeta med Microsoft Office (Outlook, Word and Excel)
Erfarenhet av att förhandla med kunder
Erfarenhet av att själv ha hand om en portfölj med kunder
Erfarenhet av att arbeta i CRM-system
Andra egenskaper som vi värdesätter:
Bra på att kommunicera både internt och externt
Ett stort driv att lyckas och att leverera resultat
En förmåga att samarbeta och att interagera med kollegor
Det här ä ren ny roll för säljavdelningen I Sverige vilket innebär att rätt person kommer kunna påverka och vara delaktig i hur rollen och tjänsten utvecklas. Det innebär också en stor möjlighet till en bra karriärutveckling inom Avis Budget Group.
Om du tycker att du pasar in så tveka inte att skicka in en ansökan.
Den här rekryteringen sköts av ABG själva, vi undanber oss kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag.