Kundansvarig till Carotte Group

Arbetsbeskrivning

Om Carotte

Efter en pandemi som slog hårt mot branschen står Carotte starkare än någonsin. Tack vare vår bredd inom Soft Facility Services har vi gjort en årsökning på 90 miljoner i intäkter från 2021 till 2022 genom att hjälpa kunder lyfta deras kontor till nästa nivå.

De tre bolagen inom koncernen, Food & Event, Staff och Houskeeping erbjuder en heltäckande leveranskedja av kvalitativa produkter och servicetjänster för arbetsplatsen. Med flertalet kommande event öppna för allmänheten ser vi även fram emot att ta ytterligare ett stort steg in på live- och upplevelseindustrin under 2023. Huvudkontoret är placerat i Stockholm och vi har sedan 2022 utökat med kontor i Göteborg, Malmö och snart finns vi även i Jönköping.


Om tjänsten

I rollen som Kundansvarig på Carotte arbetar du med både befintliga kunder samt med nykundsbearbetning för att öka antalet köpande kunder. Du ingår i ett mindre säljteam där du får en nyckelroll i arbetet för att skapa samt utveckla relationer och affärer. Du arbetar med komplex tjänsteförsäljning och driver hela säljprocessen. Arbetet innefattar prospektering och bearbetning av små som stora företag, till möten, offerthantering och uppföljning. Till en början tror vi att du fokuserar mycket på nykundsbearbetning för att bygga upp ditt kontaktnät.

Du får en gedigen introduktion kring rollen, Carottes utbud och kunder. Du ges stort eget ansvar och har goda möjligheter att påverka både din och Carottes fortsatta utveckling framåt.

Arbetsuppgifter

Nykundsprospektering
Boka och utföra möten
Bearbeta och bibehålla kunder
Mer- och korsförsäljning för nya samt befintliga kunder
Ha förståelse för- och skapa behovsanalyser

Vi söker dig som

Har arbetslivserfarenhet inom B2B försäljning
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har branscherfarenhet (starkt meriterande)
Har avslutad eftergymnasial utbildning inom försäljning/ekonomi (meriterande)
Har en stark närvaro under båda digitala och fysiska möten med kund
Inte är rädd för att ta dig an nya utmaningar och lätt för att lära dig nya saker
Har vana av att lyfta telefonen och genomföra uppsökningsarbete

För att lyckas i rollen tror vi att du är en målinriktad person som motiveras av att verka i en föränderlig och snabbväxande miljö. Din vilja att uppnå goda resultat och växa i din roll märks tydligt i alla delar av ditt arbete. Vidare är du handlingskraftig och initiativtagande, du räds inte att komma med nya idéer och uttrycka dina tankar kring förbättringsmöjligheter. För att nå framgång i rollen ser vi även att du besitter en social säkerhet och god samarbetsförmåga då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt som externt. I den här rekryteringen läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrigt

Anställningsform: Tillsvidare med en provanställning på sex månader
Start: 13/3 eller enligt överenskommelse
Lön: Fast lön + provision

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Shahbaz Mahmoudi: Shahbaz@carotte.se / 073-383 23 62. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt med CV och personligt brev.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2023
  • Ansök senast: 5 april 2023

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024