Kundansvarig till Customer Relations

Arbetsbeskrivning

Netgiro är en ledande europeisk leverantör av internationella betalningslösningar för näthandel. Vi är väl positionerade på marknaden med tio år i branschen.Vi förstår våra kunders affärer, har lösningarna och vet hur vi vill utvecklas. Avdelningen har det operativa ansvaret för våra kunder och är företagets ansikte utåt.Gruppen hanterar allt från teknisk integration av nya kunder till daglig administrativ och teknisk support.Som kundansvarig tar du vid när affären närmar sig sitt slutskede och leder kunden genom integration till daglig drift.Det är du som har den dagliga kontakten med kunden i löpande administrativa och tekniska frågor.Till arbetsuppgifterna hör bland annat kundintegration med support, rådgivning om betalmetoder, rapportering, uppföljning samt andra för kunden värdehöjande uppgifter.Du kommer ingå i ett lag på 8 personer varav tre är placerade på vårt kontor i Los Angeles.Nu söker vi en positiv, driftig, och flexibel problemlösare som är van att hantera olika uppgifter simultant under tidvis högt tempo. Kompetens krav . Ekonomisk högskoleutbilning .Behärskar engelska flytande i tal och skrift. . 5 års arbetslivserfarenhet Önskemål . Goda systemtekniska kunskaper . Erfarenhet inom ett teknikorienterat företag eller inom bank och finans.. Erfarenhet av projektledning .Kunskaper i tyska och franska Mer information om Netgiro hittar Du på www.netgiro.com.Urval sker löpande.Ange "Kundansvarig CRD" i rubriken.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Netgiro Systems AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 23 juli 2007
  • Ansök senast: 10 augusti 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010