OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hemfrid är Sveriges största leverantör av hushållstjänster och bolagets värderingar handlar om nytänkande, kompetens samt stort hjärta. Bolaget erbjuder bland annat städning, fönsterputs, barnpassning, samt trädgårdsarbete, vardagsomsorg till äldre och andra tjänster som förenklar vardagen och som ger kunderna tid till annat. Hemfrids kunder är privatpersoner som antingen köper tjänsterna direkt av Hemfrid eller nyttjar dem som löneförmån via sin arbetsgivare.
Hemfrid grundades 1996 och har idag drygt 2100 medarbetare. Huvudkontoret ligger i Stockholm men företaget har också kontor i Malmö, Göteborg, Uppsala och Västerås. Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.hemfrid.se
Hemfrid fortsätter att växa och söker nu flera drivna och engagerade Kundansvariga med fullt fokus på kund.
Som Kundansvarig har du en nyckelroll. Du har hand om all kontakt med 700-1000 kunder och ansvarar för kundnöjdhet för ett av Hemfrids områden i Stockholm. Du lägger mycket tid på att prata med din kunder via telefon och mail. I din roll har du budget- och resultatansvar samt merförsäljningsmål att jobba efter. Du arbetsleder två kollegor som i sin tur har personalansvar för ca 30 medarbetare vardera och du rapporterar direkt till Regionchef. Du bidrar med en servicekänsla utöver det vanliga och din inställning är att ingenting är omöjligt och problem är till för att lösas. Du gillar att jobba i team och att nå bra resultat.
Vi erbjuder ett lärorikt jobb som utvecklar dig i arbetsledning och att jobba med långsiktiga nära kundrelationer. Vi erbjuder en roll i en organisation som har stor trovärdighet på marknaden och aldrig står stilla. Därmed finns det många utvecklingsmöjligheter för såväl företaget som för medarbetarna. Hemfrid är ett värderingsstyrt företag där hållbarhet är en viktig utgångspunkt i vår affär. Vi vill bidra med både miljömässig och social hållbarhet och jobbar mycket med bland annat integrationsfrågor. Vi har medarbetare från hela världen och har en arbetsplats med stor mångfald.
Vi ser gärna att du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet och har jobbat med sälj och/eller kundservicearbete tidigare. Du behärskar flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Praktisk erfarenhet av att vara ledare, gärna inom hotell/event/kundtjänst/call-center eller annan liknande bransch där du arbetar nära kunden, ses som meriterande. Körkort är ett krav i tjänsten.
Som person söker vi dig som är lösningsorienterad, strukturerad och gillar utmaningar. Du är självständig med ett starkt fokus på att ge våra kunder bästa service. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och har ett engagemang för att tillgodose våra kunders önskemål. Samtidigt är du duktig på att peppa dina medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten och du bidra med en god stämning på kontoret.
Om du vill ha ett omväxlande och roligt jobb med mycket ansvar och stora utvecklingsmöjligheter, hoppas vi att du tar chansen och ansöker idag! Observera att du på infinityhr.se också kan söka tjänsten som Bemanningsansvarig.
Kontakt/Ansökan
Infinity ansvarar för denna rekrytering, för mer info om urvalsprocess eller tjänsten, vänligen kontakta Anton Fredriksson tel. 070-3115159.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joakim Balkefors
0700-152629
Mårten Näsvall
070-3700145
Michaela Carlbaum
Anton Fredriksson
Emil Nilsson
0705591192