OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny kundansvarig till vår fantastiska kundvårdsgrupp som kan ge våra kunder bästa service och utbildning i våra tjänster.
För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunder och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor samt presentera inför stora grupper. I gruppen arbetar vi nära varandra och våra kunder för att leverera bästa service i en stimulerande arbetsmiljö.
Det är meriterande om du är van att arbeta digitalt och med digitala verktyg, har tidigare erfarenhet av att utbilda och service management. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär. Vidare ser vi gärna att du är;
• Självgående och flexibel
• Utåtriktad, positiv och öppen
• En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften
• Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo
Du förser våra kunder med exceptionell service, bland annat genom utbildningar i hur våra system används på bästa sätt samt informerar om nyheter i tjänsterna. Kontakten sker via telefon och videokonferens men du kommer även att ansvara för externa kundmöten och utbildningar på plats hos kund, när detta är möjligt, där du visar upp företagets produkter och tjänster.
Vilka är vi?
JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, i Karlstad och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 80 anställda och vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Vi gör löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teknik chef Nanna Palmberg
Utbildningsansvarig Ove Andreassen
084626563
46768786232