Kundansvarig till Jiricom - med fokus på kundvård, säljstöd och support

Kundansvarig till Jiricom - med fokus på kundvård, säljstöd och support

Arbetsbeskrivning

Kundansvarig till Jiricom - med fokus på säljstöd, kundvård och support
Vill du arbeta på en av Smålands mest spännande SaaS/IoT företag, och bli en del vårt fantastiska team på Jiricom?
Vi söker efter en driven, social och serviceinriktad person. Oavsett bakgrund och erfarenhet är ditt engagemang det viktigaste för oss.
Som kundansvarig hos oss får du mycket ansvar och varierande arbetsuppgifter. Du kommer bland annat arbeta med följande arbetsområden.
-Agera säljstöd till våra samarbetspartners och vårt säljteam.
-Hjälpa kunden komma igång efter slutförd affär.
-Hantera supportfrågor.
-Utbilda kunder och samarbetspartners.
-Medverka i Jiricoms internationalisering.
Du har erfarenhet av kundvård, försäljning och/eller support från tidigare anställningar. Följande egenskaper värdesätter vi högt hos dig som sökande att du är; självgående, kommunikativ, förtroendegivande, stresstålig, strukturerad och har lätt lära dig nya saker. Som kundansvarig krävs att du har en mycket god datavana och att du är teknikintresserad.
Som kundansvarig hos oss har du stora möjligheter att utvecklas som person och forma din egen framtid.
Ersättning: Vi erbjuder fastlön med bonus.
Omfattning: Heltid
Placering: Jiricoms huvudkontor i Jönköping.
Start: Omgående, rekryteringsarbetet sker löpande
Om Jiricom AB
Vi utvecklar och säljer marknadens smidigaste körjournal. Med hjälp av unika körjournal kan kunden spara mycket tid, öka lönsamheten och skapa medveten förare samt bidra till ett mer hållbart samhälle. Läs mer på www.jiricom.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JIRICOM Huvudkontor Jönköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Postadress

Vasavägen 3C
Jönköping, 55454

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024