Kundansvarig till Livsam i Arvika

Kundansvarig till Livsam i Arvika

Arbetsbeskrivning

Är du en ansvarstagande person med högskoleexamen och skinn på näsan? Livsam arbetar med personlig assistans och söker nu dig som vill axla rollen som kundansvarig på deras kontor i Arvika. Ta chansen att få göra skillnad på riktigt och sök tjänsten redan idag!

OM TJÄNSTEN
Livsam Personlig Assistans arbetar med att anordna personlig assistans med stort fokus på gedigen service gentemot sina kunder. Livsam har kontor i Arvika samt i Örebro, och arbetar mot kunder i stora delar av landet. Nu söker de en kundansvarig till kontoret i Arvika.

I grunden är din uppgift att kunds beslut om personlig assistans bemannas. Ditt ansvarsområde är att få Livsams kunder att känna sig hörda, sedda och att de får den hjälp och stöttning behövs i form av assistansresurser från Livsam. Konkret innebär detta att du tillsammans med kund och assistenter planerar hur assistansen ska utföras beroende på kundens behov. Du kommer att få rekrytera assistenter för dina kunder, schemalägga samt coacha dessa i deras roll som assistent. För att få full förståelse för kundens önskemål ser vi att du regelbundet gör kundbesök. Dessa besök kan ske i Arvika men även i andra delar av Sverige vilket innebär att en del resande förekommer i tjänsten.

Arbetet är i huvudsak förlagt till dagtid men kopplat till dessa resor kan även kvällar och övernattningar förekomma.
Arbetet sker självständigt men du kommer ha stöttning från erfarna medarbetare som gärna hjälper till.

Vi ser att du som söker är en ledare med god social förmåga som tar egna beslut. Vi tror att du har en högskoleexamen inom exempelvis personalvetenskap eller beteendevetenskap eller motsvarande yrkeserfarenhet. Det är meriterande om du har erfarenhet inom personlig assistans eller annat serviceyrke. För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha tillgång till egen bil.

Du erbjuds
- En utvecklande och ansvarstagande roll med anställning direkt hos Livsam
- En tjänst där du får chansen att träffa mycket människor, bidra till samhällsnytta och skapa värde för dina kunder

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Personalansvar för assistenter
* Schemaläggning av assistenter
* Rekrytera, coacha och utveckla medarbetare
* Kundmöten
* Budgetansvar
* Arbetsmiljöfrågor
* Kontakt gentemot myndigheter såsom Försäkringskassa och kommun


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska
- Har körkort och tillgång till egen bil
- Har en högskole/universitetsexamen

Det är meriterande om du har
- Utbildning inom personalvetenskap
- Arbetat inom liknande områden tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Resultatinriktad
- Anpassningsbar
- Problemlösande
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 december 2023
  • Ansök senast: 29 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

Area Manager/Teamledare

Area Manager/Teamledare

20 december 2024