OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordström är en assistansanordnare som har arbetat med personlig assistans sedan 1998. Vi har hjälpt många funktionshindrade och deras familjer att få möjligheten till en bättre livskvalitet med hjälp av personlig assistans. Med en hög servicegrad och med kunskap och känsla för vårt uppdrag så är vi en efterfrågad assistansanordnare. Till vårt kontor i Danderyd söker vi Dig som vill arbeta som kontaktperson gentemot våra kunder samt deras personliga assistenter. Som kundansvarig ansvarar du för dina kunders administration och den ekonomiska redovisningen av deras assistanser. Den kundansvarige deltar även, på kundens önskemål, vid personalmöten samt vid rekrytering av personliga assistenter. Arbetsuppgifterna omfattar även externa kontakter med Försäkringskassa, kommunen och facket. Arbetet som kundansvarig går ut på att erbjuda uppdragsgivaren god service och samtidigt bedriva en god personalpolitik. God social kompetens är nödvändigt i detta arbete som präglas av ständig interaktion mellan kollegor, assistenter samt uppdragsgivare. Meriterande är om du har en högskoleutbildning inom det sociala eller hälso- och sjukvårdsområdet. En fördel är även att du har erfarenhet inom området personlig assistans och att du känner till lagstiftningen. Att arbeta som kundansvarig hos Nordström assistans innebär att Du, inom ramarna för företagets värdegrund, i stor utsträckning kan bedriva ett självständigt arbete med dina grupper. Som stöd i de dagliga rutinerna och som bollplank har du ett team på kontoret bestående av dina kollegor. För övergripande frågor finns även en stabsfunktion.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jamilla Johansson
08-7837988
Petra
08-7837988
Annika
08-7837988
Josefina Lindqvist
040-6010343
Mårten Björk
040-6010342
Åsa Almer
036-2908802
Mårten Björk
040-6010340
Evalena Österberg
00
Kerkko Kvimark
kerkko@nordstromassistans.se
Kerkko Kvimark
08-783 79 88