Kundansvarig till Rosersberg

Kundansvarig till Rosersberg

Arbetsbeskrivning

Har du en bakgrund inom lager & logistik? Är du dessutom riktigt vass på att upprätta och bevara kundrelationer har vi jobbet för dig! Vi söker nu en ny kollega då vi fortsätter växa.
Om tjänsten
Som Kundansvarig arbetar du med våra kunder och skapar så bra förutsättningar som möjligt för en lyckad daglig drift. Våra kunder finns främst i Sverige, men även några utanför.
Uppdraget för teamet består i att vårda och underhålla relationen med våra kunder. Det görs genom uppföljningsmöten där strategier och åtgärdsplaner tas fram som därefter ska genomföras.
Som Kundansvarig är du även med vid uppstart av nya kunder, kunder som precis signat avtal och valt att arbeta tillsammans med oss. Du kommer utveckla och bygga långsiktiga relationer med kunden för att driva lönsam tillväxt, med andra ord inget sälj utan istället löpande underhåll. Utöver det kommer du att driva projekt tillsammans med teamet.
Om dig
Vi söker dig som brinner för att bygga och utveckla långsiktiga relationer. Vi ser gärna att du är driven och vill vara med och utveckla hur vi arbetar. Din positiva inställning sprider energi till teamet och bidrar till ett gott samarbete.
För att lyckas i rollen krävs det att du ser lösningar där andra ser problem. Det är av yttersta vikt att du är mån om att hjälpa kunden på bästa sätt och alltid letar efter det lilla extra. Du tar egna initiativ och har ett driv med fokus på att nå mål och resultat.
Du har:
– Tidigare erfarenhet av logistik, 3PL-verksamhet, lager eller e-handel.
– Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter.
– Tidigare erfarenheter av kundrelationer eller 1-2 års erfarenhet i liknande roll.
–Goda kunskaper i Office-paketet och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Om företaget
Shelfless Sverige är ett tredjepartslogistikföretag (3PL) vilket betyder att vi hanterar hela logistikflödet åt våra kunder. Vi är tidigare DreamLogistics AB men sen ca 2 år tillbaka en del av Bring och går nu under namnet Shelfless Sverige. Vi erbjuder samma tjänster och lösningar men under nytt namn. Våra kunder är främst e-handelsföretag vilket gör att vi har höga krav på vår service.Vi sätter alltid kunden i första rum och lever efter mottot: Vi älskar våra kunder.
Praktisk information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med inledande provanställning på 6 månader. Placering är Rosersberg, norr om Stockholm. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Rudh på julia.rudh@bring.com eller på 0733663046. Sista ansökningsdag är 30 juni.
Vi förbehåller oss rätten att utföra bakgrundskontroller på slutkandidater.
Vi har gjort medieval för denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa just dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shelfless
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2024
  • Ansök senast: 30 juni 2024

Liknande jobb


12 oktober 2022

11 oktober 2022

11 oktober 2022

Fordonsansvarig

Fordonsansvarig

10 oktober 2022