OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansia AB arbetar med Personlig assistans för funktionshindrade. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete oavsett det gäller valfrihet, ekonomi, juridisk hjälp, närhet, trygghet eller service. Vår målsättning är alltid densamma - Personlig assistans när den är som bäst. Assistansia grundades 2000. Vi är idag Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet. Huvudkontoret finns i Örebro. Assistansia fortsätter att växa, varför vi är i behov av ytterligare en kundansvarig till kontoret i Malmö. Vi söker en ny medarbetare med känsla för service och ett brinnande intresse för att arbeta med människor. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Dagliga arbetsmoment är rekrytering, inringning av vikarier, administration av ansökningar, avtal, fullmakter, samt allmänna kontorsgöromål. Arbetet kräver att du är van vid en hög servicenivå och att du besitter en stor social kompetens. Du som söker skall ha en personaladministrativutbildning eller motsvarande alternativt erfarenhet från personaladministrativt arbete särskilt rekrytering. Vi ser det som meriterande att du tidigare har arbetat med någon form av kundservice. B körkort fodras. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete med tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort angagemang för våra arbetsuppgifter. Då urval sker löpande ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.