OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansteamet är ett nystartat expansivt företag som drivs av personer med lång erfarenhet av omsorg (hemtjänst och personlig assistans).
Om tjänsten
Som kundansvarig/enhetschef arbetar du väldigt nära dina kunder. Det är viktigt att lär känna dina kunder väl och förstår deras behov.
I ditt dagliga arbete kommer du exempelvis arbeta med schemaläggning, arbetsmiljöfrågor, rekrytering, personal- och kundmöten, nykundsrekrytering, myndighetskontakt samt personalledning.
Om dig som söker
För oss är det viktigt att du har erfarenhet och kunskap från assistans - gärna som kundansvarig inom assistans.
Vi tror du är glad och positiv, problemlösare, snabbtänkt men också noggrann samt en lagspelare.
Du kommer arbeta i en nystartad organisation som kännetecknas av korta beslutvägar och god sammanhållning. Arbetet utgår från vårt kontor i Skärholmen men kan innefatta dagsresor.
Mer information delges under intervjun.