Kundansvarig/enhetschef personlig assistans

Kundansvarig/enhetschef personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Assistansteamet är ett nystartat expansivt företag som drivs av personer med lång erfarenhet av omsorg (hemtjänst och personlig assistans).


Om tjänsten
Som kundansvarig/enhetschef arbetar du väldigt nära dina kunder. Det är viktigt att lär känna dina kunder väl och förstår deras behov.
I ditt dagliga arbete kommer du exempelvis arbeta med schemaläggning, arbetsmiljöfrågor, rekrytering, personal- och kundmöten, nykundsrekrytering, myndighetskontakt samt personalledning.


Om dig som söker
För oss är det viktigt att du har erfarenhet och kunskap från assistans - gärna som kundansvarig inom assistans.
Vi tror du är glad och positiv, problemlösare, snabbtänkt men också noggrann samt en lagspelare.


Du kommer arbeta i en nystartad organisation som kännetecknas av korta beslutvägar och god sammanhållning. Arbetet utgår från vårt kontor i Skärholmen men kan innefatta dagsresor.


Mer information delges under intervjun.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Assistansteamet i Sverige AB Skärholmen
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2021
  • Ansök senast: 27 juni 2021

Postadress

Måsholmstorget 3
Skärholmen, 12748

Liknande jobb


14 november 2024

27 november 2024

JATC söker Enhetschef/Föreståndare LSS, Järna

JATC söker Enhetschef/Föreståndare LSS, Järna

26 november 2024