Kundansvarig/enhetschef personlig assistans

Kundansvarig/enhetschef personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Assistansteamet är ett nystartat expansivt företag som drivs av personer med lång erfarenhet av omsorg (hemtjänst och personlig assistans). Vi är idag ca 200 anställda som dagligen hjälper våra kunder i deras vardag.


Om tjänsten
Som kundansvarig/enhetschef arbetar du väldigt nära dina kunder. Det är viktigt att lär känna dina kunder väl och förstår deras behov.
I ditt dagliga arbete kommer du exempelvis arbeta med schemaläggning, arbetsmiljöfrågor, rekrytering, personal- och kundmöten, nykundsrekrytering, myndighetskontakt samt personalledning.


Om dig som söker
För oss är det viktigt att du har erfarenhet och kunskap från assistans - gärna som kundansvarig inom assistans.
Vi tror du är glad och positiv, problemlösare, snabbtänkt men också noggrann samt en lagspelare.


Du kommer arbeta i en nystartad organisation som kännetecknas av korta beslutvägar och god sammanhållning. Arbetet utgår från vårt kontor i Skärholmen eller Kista men kan innefatta dagsresor.


Mer information delges under intervjun.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Assistansteamet i Sverige AB Skärholmen
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2021
  • Ansök senast: 25 november 2021

Postadress

Måsholmstorget 3
Skärholmen, 12748

Liknande jobb


Enhetschef Funktionsstöd/LSS

Enhetschef Funktionsstöd/LSS

24 november 2024

Enhetschef inom LSS och socialpsykiatri

Enhetschef inom LSS och socialpsykiatri

22 november 2024

22 november 2024