OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansteamet är ett nystartat expansivt företag som drivs av personer med lång erfarenhet av omsorg (hemtjänst och personlig assistans). Vi är idag ca 200 anställda som dagligen hjälper våra kunder i deras vardag.
Om tjänsten
Som kundansvarig/enhetschef arbetar du väldigt nära dina kunder. Det är viktigt att lär känna dina kunder väl och förstår deras behov.
I ditt dagliga arbete kommer du exempelvis arbeta med schemaläggning, arbetsmiljöfrågor, rekrytering, personal- och kundmöten, nykundsrekrytering, myndighetskontakt samt personalledning.
Om dig som söker
För oss är det viktigt att du har erfarenhet och kunskap från assistans - gärna som kundansvarig inom assistans.
Vi tror du är glad och positiv, problemlösare, snabbtänkt men också noggrann samt en lagspelare.
Du kommer arbeta i en nystartad organisation som kännetecknas av korta beslutvägar och god sammanhållning. Arbetet utgår från vårt kontor i Skärholmen eller Kista men kan innefatta dagsresor.
Mer information delges under intervjun.