Kundansvarig/enhetschef till Trygg Assistans i Umeå

Kundansvarig/enhetschef till Trygg Assistans i Umeå

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Vi tror på att trygghet kommer av närhet, tillgänglighet och omtanke. Därför är Trygg Assistans det lilla norrländska företaget med den stora kompetensen - vi finns lokalt nära dig och är aldrig längre bort än ett telefonsamtal. Vår verksamhet utgår från vårt lokalkontor i centrala Umeå - där sitter våra kundansvariga/enhetschefer, ekonomi samt våra informatörer när de inte är ute hos våra kunder på besök.

Vi befinner oss i tillväxt och står inför nya spännande utmaningar i framtiden. Till vårt kontor i Umeå söker vi nu en engagerad och driven kundansvarig/enhetschef. Har du tidigare erfarenheter inom personlig assistans och vill komma till ett engagerat företag med helhetstänk? Vill du arbeta nära dina kunder där goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans? Ta chansen och söka rollen som kundansvarig/enhetschef!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundansvarig/enhetschef hos oss får du möjlighet till ett självständigt arbete med mycket frihet under ansvar. Tillsammans med dina kunder och din personal formar du en individuellt anpassad och välfungerande assistans. Vidare ansvarar du för att all assistans utförs enligt LSS och arbetsmiljölagen. Som kundansvarig/enhetschef har du dessutom en strategisk roll där huvuduppgiften är att utveckla organisationens assistansuppdrag. Du är den viktigaste länken mellan kunden, personalen och företagets ledning.

I rollen har du det övergripande personalansvaret för assistansgrupperna. Du kommer ansvara för personal-/kompetensförsörjning, medarbetarsamtal, lönesamtal, schemaläggning, rekrytering samt skapa individuella utvecklingsplaner för medarbetare. Allt mellan stort och smått. På kontoret är det högt i tak och kollegorna finns alltid nära till hands om du behöver ett bollplank eller bara stöd i en fråga. Hos oss är alla medarbetare vana att arbeta i ett högt tempo med stort ansvar och alla anställda har nära till skratt och glömmer aldrig bort att måna om varandra.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom personlig assistans. Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning inom beteende/- personalvetenskap, socionom eller liknande. Du har god erfarenhet av lagen om LSS samt ett stort humanistiskt intresse. Vi ser gärna att du har tidigare bakgrund som chef inom vård och omsorg. Vidare kommunicerar du obehindrat på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Du har B-körkort.

Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person för arbetet. Som person är du en driven lagspelare som trivs att arbeta nära människor i olika situationer. Flexibilitet, lyhördhet och engagemang är egenskaper som vi värderar högt. För att vara framgångsrik i rollen är du service-minded, har ett lösningsfokuserat arbetssätt samt är samarbetsvillig.

Du som känner att det här är det perfekta jobbet för dig och vill bli en del av vårt team, tveka inte, skicka in din ansökan till oss.


Ansökan
Denna rekrytering utförs i samarbete med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information om tjänsterna är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Tobias Nilsson, via tfn: 0708 – 21 53 31.

Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök därför så snart som möjligt, dock senast den 23 maj, 2022, via www.clockworkpersonal.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Umeå AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Liknande jobb