OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av att utvecklas och lära dig nya saker? KGM söker nu förstärkning till sitt säljteam i Stockholm! Du kommer att ha möjlighet att skapa affärsrelationer och nöjda kunder, och bli en del av ett framgångsrikt företag som levererar till de största aktörerna inom bland annat bank-, telekom- och försäkringsbranschen.
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta förvaltning och vidareutveckling av befintliga kunder, stöd till projektledare/IT/produktion, framtagning och uppdatering av prislistor och avtal, sammanställning och besvarande av offentliga upphandlingar, samt delvis ansvar för att skaffa nya kunder till KGM.
Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av B2B-försäljning, tidigare har hanterat och förvaltat kunder samt upprätthållit relationer. Du är en framåtlutad person som är en lagspelare, affärsmässig, självgående, strukturerad och har mycket goda kunskaper inom Officepaketet. Det är en fördel om du har arbetat i projektform eller som projektledare. Du bör också kunna uttrycka dig mycket väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
KGM erbjuder en familjär och ödmjuk stämning, 30 dagars semester, hybridarbete med möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan, friskvårdsbidrag, sjukvårds- och olycksfallsförsäkring, pensionsavsättning samt kollektivavtal via Almega.
Ansök nu och bli en del av KGM:s framgång! Läs mer om företaget på www.kgm.se (http://www.kgm.se/). I denna rekrytering har KGM valt att samarbeta med rekryterare Linda Ström på DocuPartner.
Samtliga frågor gällande tjänsten riktas till linda.strom@docupartner.se alternativt 070-825 08 10.
Varmt välkommen med din ansökan, vi kommer att intervjua kandidater löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Annette Rising
0722337711