OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen.Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster.Vi är även ISO certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.Vår verksamhet baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare.Vi har idag kontor i Jönköping, Nässjö, Göteborg, Stockholm,Norrköping och Helsingborg , vi förbereder även uppstart i ett flertal andra städer i Norden.I denna expansiva fas söker vi nu en kundansvarig till vårt kontor i Jönköping.Arbetsuppgifter: En kundansvarig/koordinator hos oss arbetar med bemanningsplanering, kundkontakt, ordermottagning, rekrytering, arbetsledning samt visst ekonomiarbete.Vi söker dig som är utåtriktad, social, målinriktad och självständig.Du måste tycka om att arbeta i ett högt tempo och kunna handskas med tvära kast och snabba beslut då det är en del av vardagen.Du måste ha körkort samt mycket god datorvana inom Office paketet och våga "ta för dig" i din roll som koordinator.Erfarenhet och utbildning är inte viktigast utan vi söker dig som är beredd att offra det där lilla extra och har viljan och drivkraften ,vilket är en viktig faktor för att lyckas.Urvalet sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.Tjänsten tillsätts snarast.Vi ser fram emot din ansökan!