OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kundansvarig/säljare inom lager, logistik och industri i Storstockholm, är det du?
Vi ser att du tidigare arbetat inom bemanningsbranschen blue collar, gärna som konsultchef.
Rollen som kundansvarig innebär såväl nykundsbearbetning som merförsäljning till redan befintliga kunder. Ditt fokus kommer vara att utveckla relationer inom specifika områden genom frekventa kundbesök med uppföljning av avtal och offertarbete inom lager, logistik och industri.
Vi söker dig som:
- Minst 1 års erfarenhet inom bemanningsbranschen
- Har flera års erfarenhet av företagsförsäljning
- Kan analysera kundens behov och tänka strategiskt
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav
- B-körkort är ett krav
- Är bra på att kommunicera och skapa goda relationer med kollegor och kunder
- Prestigelös
- Personlig
- Engagerad
- Professionell
- Ansvarstagande
- Resultatorienterad
För att trivas hos oss ser vi att du är en driven, trygg, social och målinriktad person. Du motiveras av att nå resultat och att arbeta för en ständig förbättring och utveckling. Du trivs i en nätverkande roll och har en god kommunikativ förmåga. Du förstår vikten av att arbeta strukturerat och noggrant med tydligt fokus på att driva arbetet mot mål och att slutföra uppgiften. Att kunna arbeta självständigt är viktigt men vi värdesätter även att du trivs med att vara en del av ett tight team och bidra till vår gemensamma framgång.
Förmåner
-SL-kort
-Friskvårdsbidrag samt friskvårdstid
-Terminalglasögon
6 månader provanställning, månadslön.
Tjänsten avser att tillsättas så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!