OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
A-omsorg söker dig som vill arbeta som kundansvarig, samordnare eller verksamhetsstödjare. Tjänsten är under utformning och kan byggas och formas utifrån vår nya medarbetare.
Du kommer vara direkt underställd verksamhetschefen och rapportera och stödja denne i det dagliga men även utifrån ett systematiskt arbetssätt i ett längre perspektiv. Du kommer vara ett stöd för andra verksamheter inom företaget.
Du behöver ha god kunskap om följande program och system:
Fortnox
Lifecare
Treserva
Tes
Viva
Microsoft vanligaste appar
Phoniro
Carefox
Vi tror även att du har arbetat på något sätt i eller i samarbete med hemtjänsten, och gärna i en kommun som Motala, där LOV (Lagen om valfrihet) tillämpas.
Har du arbetat med rekrytering och egenkontroll är det meriterande, även arbete med statistik och analyser kan förekomma.
Vänligen skicka in ett personligt brev där du beskriver dig själv och hur du kan bidra, dina styrkor och förbättringsområden. Bifoga även ett uppdaterat CV.
Då vissa av våra uppdragsgivare kräver att polisregister uppvisas, kan du ombedjas att visa upp ett sådant i samband med anställning.
Till en början kommer vår nya medarbetare att arbeta deltid men sysselsättningsgraden kommer öka i förhållande till enhetens storlek. Provanställning kan komma att tillämpas.
*** Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag och annonsörer ***
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.