Kundassistent på deltid till Øresundsbron

Kundassistent på deltid till Øresundsbron

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som kundassistent på Øresundsbrons betalstationer arbetar du med att informera och dirigera förbipasserande trafik, ta betalt för överfart på bron samt lösa eventuella problem som kan uppstå vid passagen. På betalstationerna arbetar du i utomhusmiljö. Øresundsbrons kunder pratar både svenska, danska och engelska. Det är ett krav att du talar flytande svenska eller danska och känner dig bekväm med engelska.

I din tjänst som kundassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära:

Fokus på en enastående kundupplevelse

• Informera och dirigera trafik
• Ta betalt för överfart
• Hantera utmaningar som uppstår

Tjänsten som kundassistent är ett konsultuppdrag på deltid via Adecco och inleds med en gedigen introduktion. Då Öresundsbron har öppet 24/7 är arbetsdagarna måndag-söndag. Arbetstiderna är tre skift: dag, eftermiddags- och nattpass. Viktigt att ha i åtanke att man inte alltid kan förlita sig på kollektivtrafiken för transport ut till arbetsplatsen under obekväma arbetstider. 

Om dig
Vi söker dig som är serviceminded och är ute efter ett långsiktigt deltidsarbete. Du kan arbeta cirka 16h per vecka och är även tillgänglig för heltidsarbete inför kommande lov. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt.

Arbetet på Øresundsbrons betalstationer ställer höga krav på självständighet, flexibilitet och anpassningsförmåga. Du trivs med service och kundfokus i ett omväxlande utomhusarbete. För att lyckas i rollen som kundassistent på betalstationerna har du en god kommunikationsförmåga och förstår vikten av ett gott samarbete. Du har en förmåga att se vad som behövs göras och är lösningsorienterad. Vidare är du en punktlig och ansvarstagande person.

Viktigt för tjänsten är:

• Du är studerande på minst 50% eller har annan huvudsaklig sysselsättning
• Du har minst tre terminer kvar på dina studier
• Du kan arbeta heltid under lov
• Du talar flytande svenska eller danska och känner dig bekväm med engelska

Meriterande för tjänsten är:

• Erfarenhet av kundkontakt
• Flytande danska eller övriga språk
• B - Körkort

Om Øresundsbron
Øresundsbro Konsortiet är ett svenskt-danskt företag som ägs till lika delar av den svenska och danska staten. Øresundsbro Konsortiet äger och driver Øresundsbron mellan Danmark och Sverige. Vår vision är en dynamisk Öresundsregion där alla med bil har BroPass. Vi är 145 medarbetare som jobbar för att Øresundsbron ska vara den bästa vägen till upplevelser och möjligheter på andra sidan Öresund. Våra medarbetare skapar möjligheter till vår framgång. Vår organisation är präglad av proaktivitet, förändringsvilja och öppenhet. Ett välfungerande samarbete är en förutsättning för att nå våra mål. Och därför är vi på Øresundsbron hjälpsamma brobyggare.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundassistent, Kundvärd, Service, Administration, Malmö, Öresundsbron, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2023
  • Ansök senast: 29 oktober 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024