Kundassistent på deltid till Øresundsbron

Kundassistent på deltid till Øresundsbron

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Øresundsbron är en unik arbetsplats som bidrar till integration i regionen. Leveransavdelningen har i uppdrag att hantera alla våra kunder före, under och efter resan, och vårt motto är att vi ska leverera en snabb, säker och smidig passage 24 timmar om dygnet. Vi utvecklar ständigt vårt arbetssätt och använder den senaste tekniken.

Som kundassistent är du vårt ansikte utåt. Du erbjuder en enastående kundupplevelse i en aktiv miljö där ingen dag är den andra lik, och du har lätt för att anpassa dig efter dagens förlopp. Du arbetar främst med att informera, sälja och ta emot betalning, dirigera trafiken och lösa de problem som kan uppstå - hela tiden med fokus på våra kunder. Du möter pendlare på väg till arbetet på andra sidan sundet, förväntansfulla turister från många europeiska länder, kunder på väg för en avkopplande helg och affärskunder. Arbetsplatsen är öppen alla dagar om året och ditt arbete kan ske både remote från en arbetsstation eller utomhus.

Vi förväntar oss att du kan och vill:
• Möta kunden och ge god service - helt enkelt ge kunden en enastående upplevelse.
• Vara lagspelare som tänker på helheten, samtidigt som du ofta arbetar självständigt.
• Ta ansvar inom våra ramar och låta sunt förnuft vara avgörande i kundmötet och det interna samarbetet snarare än detaljer och regler.
• Förstå och använda vårt tekniska system, inklusive goda datakunskaper och administrativa förmågor.
• Vara noggrann och omtänksam.
• God förståelse för både det svenska och danska språket. Du är bra på att uttrycka dig på engelska och det är en fördel om du talar ytterligare språk.

Tjänsten som kundassistent är ett konsultuppdrag på deltid via Adecco och inleds med en gedigen introduktion. Då Øresundsbron har öppet 24/7 är arbetsdagarna måndag-söndag. Arbetstiderna är tre skift: dag, eftermiddags- och nattpass. Viktigt att ha i åtanke att man inte alltid kan förlita sig på kollektivtrafiken för transport ut till arbetsplatsen under obekväma arbetstider.

Viktigt för tjänsten är:
• Du är studerande på minst 50% eller har annan huvudsaklig sysselsättning
• Du har minst tre terminer kvar på dina studier
• Du kan arbeta cirka 16h per vecka och är även tillgänglig för heltidsarbete inför kommande lov

Meriterande för tjänsten är:
• Erfarenhet från servicebranschen
• Flytande danska eller övriga språk
• B – Körkort

Om Øresundsbron
Vi kan erbjuda En spännande och mångsidig tjänst på en visionär och dynamisk dansk-svensk arbetsplats, som utgör navet i en pulserande region där du är med och påverkar utvecklingen. Vi är 145 medarbetare som jobbar för att Øresundsbron ska vara den bästa vägen till upplevelser och möjligheter på andra sidan Öresund. Våra medarbetare skapar möjligheter till vår framgång. Vår organisation är präglad av proaktivitet, förändringsvilja och öppenhet. Ett välfungerande samarbete är en förutsättning för att nå våra mål. Och därför är vi på Øresundsbron hjälpsamma brobyggare.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundassistent, Kundvärd, Service, Administration, Malmö, Öresundsbron, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2024
  • Ansök senast: 19 maj 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024