Kundassistent till Gavlegårdarna i Gävle

Kundassistent till Gavlegårdarna i Gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som kundassistent på en av Gävles bästa arbetsplatser? Kul! Nu har du chansen att  söka till tjänsten som kundassistent på Gavlegårdarna där du främst kommer att bemanna receptionen och ta hand om telefon och mail. Tycker du dessutom om att vara en del i ett större team tror vi att du kommer trivas i den här rollen. 

Som Kundassistent har du daglig kontakt med våra kunder, du möter våra kunder främst via telefon, reception och mail. Det är ett
omväxlande arbete där du tycker om att träffa människor och är nyfiken på din omgivning.
På ett välkomnande, omtänksamt och mänskligt sätt tar du emot våra kunders ärenden och frågor. Det är du som
ger rätt service, vid rätt tillfälle och på rätt sätt till alla våra kunder. För oss handlar det om tillgänglighet, service och
kommunikation. Vi pratar också mycket om att  ha med oss hjärtat och hjärnan i allt vi gör. Vår vision är att människor ska känna sig hemma i sitt boende likväl som i kontakten med oss och i ett växande Gävle!

Ansvarsområden
Kundcentrum hos Gavlegårdarna är indelat i två grupper kundservice och bostadsuthyrning och vi är tillsammans 30
medarbetare. Kundservice är 14 medarbetare och är den grupp du kommer att tillhöra. Din närmsta chef är Teamledaren för
kundservice.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Ta emot kunders frågor och utifrån det hjälpa kunder med tillhörande behov så som uthyrning och att söka bostad
• Ge statusinformation om pågående ärenden
• Nyckel- och tagghantering
• Administration av avtal, nycklar, mm
• Betalningsärenden, såsom hyresbetalningar, underhåll- och tillvalsbeställningar
• Skriva avtal för fordonsplatser och förråd
• Uppsägningar av bostad, fordonsplats och förråd

Arbetstider
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Mån-fre 07:00-16:00 

Kvalifikationer
Vi söker dig som tycker om människor och har god kunskap och erfarenhet av kundservice och att jobba i en organisation som sätter kunden i fokus. Har du även erfarenhet av bostadsbranschen så är det meriterande men inget krav.
Då du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder vill vi att du är bra på att kommunicera, lyssna och visa empati. Du utstrålar glädje, enkelhet och engagemang i kundmötet. Då tjänsten även omfattar mycket administration ställer det krav på att du kan uttrycka dig tydligt i både tal och skrift. Vi ser att du har god datavana och grundläggande kunskaper i Office 365 samt minst tre års erfarenhet från liknande uppdrag.

För att lyckas i rollen är du öppen och positiv som person och du tycker om att arbeta i grupp. Du är noggrann och ansvarstagande och kan självständigt se vilket arbete som bör utföras. Det handlar om att du lever som du lär och föregår med gott exempel och att vi alla är inspirationskällor för varandra.




Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-03-09
För information Andreas Dahlén rekryteringskonsult, andreas.dahlen@randstad.se 

Om företaget
Gavlegårdarna är ett av Sveriges största bostadsbolag inom allmännyttan. Var tredje Gävlebo bor i våra bostäder som finns spridda över hela kommunen. Vi som jobbar här drivs alla av bolagets vision Känn dig hemma. Den innebär att hyresgäster och medarbetare, men också Gävles invånare ska trivas med och hos oss. I hundra år har Gavlegårdarna
bidragit till en bra livsmiljö för Gävleborna, det ska vi fortsätta med. När staden nu växer ska vi förvalta de bostäder vi har samtidigt som vi bygger många nya. Gavlegårdarna ska bidra till utvecklingen som säkrar framtidens bostäder.
Kundcentrum är en serviceorganisation och våra kunders väg in till Gavlegårdarna. Med vår kunskap löser vi kundernas direkta behov. Själva mötet med oss kan också få människor att må bättre och ett gott bemötande kan göra skillnad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2021
  • Ansök senast: 9 mars 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024